Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ny han til familien

Startet af anjafh, 6. August 2012, kl. 12:13

anjafh

Hej igen :)

nu fik jeg så hentet den nye ilder han og han er MEGET rolig og rigtig sød, men hvornår kan man begynde at prøve at få dem til at være ude samtidig? Han ankom i går og var en lille smugle ude imens Koko var i lidt mindre bur en normalt så de kunne være i samme højde og sige hej osv, og så hun kunne holde øje med ham. Hun holdt også godt øje med ham og gør det stadig, men hun væser ikke af ham mere, det gjorde hun kun lidt i går og så var det det.

Altså jeg har overvejet at prøve her snart, fordi Koko er MEGET interesseret i ham og snuser hele tiden efter ham og forfølger ham selvom hun er udenfor og han er i bur, så kravler hun bare rundt på buret og sådan.

Men hvornår plejer i at prøve at have dem ude samtidig?

p.s så skal det så også lige siges at han virker til at være ret ligeglad med Koko, det er ikke sådan så han gider at snuser sådan efter hende osv. Men til gengæld så er han MEGET interesseret i mig, han vil kravle rundt på mig hele tiden og jeg ved ikke hvad. Må indrømme det gør mig lidt utryg fordi jeg ikke kender ham, så jeg ved ikke hvad han kan finde på.
Koko og Klunde <3

lille_jill

Jeg har altid bare sat dem sammen. Men det er også fordi at jeg ikke har haft bur og boet på 17 kvm hvor det var umuligt at holde dem adskilt. Hvor gamle er de?
Så længe der ikke kommer blod, lort og skrig, så ville jeg bare teste det. Hvis de går helt grassat, så må de skilles. De fleste sammenføringer kræver lidt skænderier, men det lyder mere voldsomt end det egentligt er.

Eliza

Synes det er svært at undgå skrig når man sammenfører med tæver :) i hvert fald de tæver jeg har haft har alle været skrigere også selvom det er dem der går til angreb ;)

Men jeg ville bare prøve og lade dem finde ud af det. Nu ved jeg ikke hvor gammel din dreng er, for det har også lidt at sige synes jeg, men ellers skal de have lov at finde ud af det hvis der ikke kommer store sår/blod

Analprutter er nok også svært at undgå :) men prøv måske går det let fra start og så er der ingen grund til at have dem hver for sig.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Jeg er enig med Jill og Eliza :)

Mht at du ikke stoler på ham når han kravler rundt på dig, så ville jeg lade tvivlen komme ham til gode. Det er ikke sikkert at han bider dig og så længe han ikke gør så syns jeg da bare han skal have lov at kravle rundt på dig og lære dig at kende :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

anjafh

okay mange tak for svarene! jeg vil prøve her til aften, fordi de har sovet hele dagen væk stort set så de er nok helt oppe og køre over at den ene kun er ude og sådan. men han er omkring 5-6 måneder gammel, det fik jeg i hvert fald af vide af ham jeg købte den af.

okay, jeg er nok bare lidt bange fordi han er 3 gange så stor som koko, og koko var ikke lige frem speciel venlig da jeg fik hende.. men ja, jeg prøver at slappe lidt af med ham så : D
Koko og Klunde <3