Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bure i dit ønske mål (;

Startet af Camilla, 7. September 2009, kl. 16:39

Camilla

Jeg har lovet at sætte denne annonce ud for min onkel, da han har lavet et bur til mig og mente at der måske var andre der kunne tænke sig et..

Materialet er rust fri stål så det også kan bruges udendørs.

Prisen afhænger selvfølgelig af størrelsen, og om der skal net på, lys i, bund og top i og selfølgelig hylder men kom med målene og hvad der skal i så regner han prisen ud..

Skal lige sige at det altså ikke er så dyrt.. Jeg skulle have haft et udendørs bur som skulle være 3m * 3m * 2m i højden til en vaskebjørn, ombestemte mig så til en ilder.. ;)

Det ville have kostet ca 500kr og det synes jeg ikk er dyrt :) Slet ikke i forhold til dem man ser på nettet der er meget mindre der koster langt over 1000kr..

I kan også skrive på følgene nummer: 29711204
(hvis i ringer så gør det efter tre da jeg er i skole der til.. :))

Peewit

Kunne du evt. sætte et billede ind af dit bur, så vi kan få en idé om hvordan det ser ud? :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

muligvisengnu

Jeg vil også gerne se et billede :D kunne godt bruge et nyt til vores suggier

Camilla

Kan ikke finde ud af at sætte det skide billede ind :s Men hvis du fortæller mig hvordan vil jeg hellere end gerne (;

Peewit

Der er en rigtig god guide til upload af billeder, du får lige et link her: http://ferretopia.eu/index.php?topic=29.0
Håber det hjælper. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3



Camilla

Mit bur har målene 190 h, 120 l, 80 d :D Dejligt stort bur..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ej det ser lækkert ud... hvor meget har du givet for lige det der???

Camilla

Jeg har ikke givet noget da jeg tilgængæld hjalp min onkel med at lave køkken hjemme hos ham.. Men kan høre hvad han skal have for det (; Hvis du er intra :D

PiaLyng

jeg er så misundelig på det bur! det så lækkert og ja !!!
jeg skal lige igang med at måle og se om jeg kan få lokket steffen til at må få et til ilderne - selvom de har et udemærket bur nu :P

Camilla

Hehe.. Det er bare så typisk dig Pia :p
Det er nok også det der er med til at gøre dig så sød :D
Savner bare så meget at have ilder :o
Glæder mig til på fredag når vi skal hente vores små hvalpe ;D
Så kan jeg også få noget i det store tomme bur  :dans: