Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

LUX til udstillingen i Horsens

Startet af LUX, 30. December 2009, kl. 23:51

LUX

#15
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  1. Januar 2010, kl. 10:51

Gud kan man få skrevet navn på
Det er stadig på teststadiet, og det bliver ikke altid så pænt som vi gerne ville have det, men det kan lade sige gøre..
Når man har lavet en bestilling, og er i gang med at checke ud, kan man skrive i kommentarfeltet hvad man vil have skrevet på køjerne..
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

FerretParadise

Det gjorde jeg da jeg bestilte mine køjer igår, jeg er meget spændt på at se dem. :)
Ann Hillerslev.

LUX

Vi satser nu med at tage fotoudstyr med for at kunne tilbyde en fotosession af jeres ildere!
:D
Normalt tager vi 299,- for opstart og 99,- pr. dyr der skal fotograferes.
Til udstillingen bliver det 99,- pr. dyr (ingen opstarts beløb) og levering af billeder digitalt et par dage efter over mail..
Så kan i virkeligt vise hvor dejlige og pæne jeres ildere er, selv over nettet :D :D
Derudover har vi lavet KÆMPE bestillinger af helt nye produkter specifikt til ildere..
Så vi regner virkeligt med at tage en hel del spændene produkter med (ud over alle køjerne)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

Bawa

^ Nooooo, så ryger min opsparing til en ny computer nok :-$ ..

Line

gud hvor lyder det bare lækkert :D
(kan se på det hele at jeg nok bliver fattig i denne måned)

LUX

Man skal nok se på det som at man bliver lidt mindre fattig af at få taget billeder til udstillingen :D
dEsuden satser vi med at lave nogle tilbud på udvalgte produkter.. men det må vente til selve dagen ;)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

PiaLyng

Jeg glæder mig til at se de ting i har fået hjem :D.
Og nu jeg sur over jeg ikke har pengene til i kan tage billeder af mine passer på dagen - det jo 299kr sparet !!

Line

jeg har helt sikkert penge med til billeder!! :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: LUX Dato 10. Januar 2010, kl. 19:36
Vi satser nu med at tage fotoudstyr med for at kunne tilbyde en fotosession af jeres ildere!
:D
Normalt tager vi 299,- for opstart og 99,- pr. dyr der skal fotograferes.
Til udstillingen bliver det 99,- pr. dyr (ingen opstarts beløb) og levering af billeder digitalt et par dage efter over mail..
Så kan i virkeligt vise hvor dejlige og pæne jeres ildere er, selv over nettet :D :D
Derudover har vi lavet KÆMPE bestillinger af helt nye produkter specifikt til ildere..
Så vi regner virkeligt med at tage en hel del spændene produkter med (ud over alle køjerne)

hvor mange billeder af hvert dyr blir der så taget?

LUX

der bliver som regel taget ret mange, men det svinger en del med hvor mange brugbare billeder der kommer ud af det... det er lidt afhængigt af hvor villig læseren er til at side stille..
men vi bliver ved til der mindst er 3-4 gode billeder..
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: LUX Dato 12. Januar 2010, kl. 07:48
der bliver som regel taget ret mange, men det svinger en del med hvor mange brugbare billeder der kommer ud af det... det er lidt afhængigt af hvor villig læseren er til at side stille..
men vi bliver ved til der mindst er 3-4 gode billeder..
ok! fedte nok.

AlisVolatPropiis

Citat fra: LUX Dato 12. Januar 2010, kl. 07:48
der bliver som regel taget ret mange, men det svinger en del med hvor mange brugbare billeder der kommer ud af det... det er lidt afhængigt af hvor villig læseren er til at side stille..
men vi bliver ved til der mindst er 3-4 gode billeder..

Jeg synes det er et rigtigt fedt tilbud :D -dog er jeg lidt bange for at mine kræ ikke vil sidde stille generelt og slet ikke på en udstilling med en masse spændende omkring :lol:

LUX

måske det så er bedst sidst på dagen hvor det meste af energien er blevet brugt, eller måske i forbindelse med en puttepose eller hyggehule :D
Er selv lidt spændt på ilderes energiniveau..
Det var noget sværrer at tage produkt fotos af vores hængekøjer med ildere i, end når det skal gøre med rotter..
Men men.. det må vi tage til den tid :D
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

PiaLyng

Jeg synes det fedt i vil tage billeder dernede :D Steph er jo kanon god til det :D. Og i klarede det da godt med Freja dengang :fnis: .oO(r.i.p)

må se hvad jeg kan skrabe sammen :-$.

LUX

:O :O :O
Er Freja død!??
Det er jeg altså ked af at høre!..
øv!
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk