Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bur sælges

Startet af Barky, 24. Februar 2010, kl. 21:13

Barky

Jeg har et bur stående i kælderen som jeg ikke har brugt siden sidste sommer, og får nok heller ikke brug for det mere.
Så kan ligeså godt sælge det. *G*

Jeg vil kun have et par hundrede for det.
Det er fra 2005, men stadig i god stand. (Lidt rengøring vil nok gøre det pænere, men det er uden skader eller slidtage)
Der er voliere net på forsiden, da jeg ikke brød mig om at mine tæver smuttede ud gennem tremmerne som de havde lyst til.

Derfor er buret ikke egnet til at holde tæver, eller meget små hanner i.
Jeg sikrede det ved at sætte en plade på toppen, og net på forsiden, som det også kan ses på et af billederne.

Her er det fra nyt.


Her er det med nettet på forsiden, på mit gamle værelse hjemme hos mine forældre.


Og her fra i sommers med Maleika og hvalpene i.


Som skrevet så vil jeg bare af med det, da det fylder.
Det måler: 150 * 80 * 60 cm

200 kr... Anyone?

PS: Kan afhentes i Valby, da jeg ikke har nogen bil. Men det vejer ikke specielt meget.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lea

Kunne godt være interesseret i buret. men skal lige finde ud af hvem der kan hente det for mig bor jo på lolland men har familie derinde. men vil vende tilbage igen hvis det er jeg finder ud af noget også må jeg se om du stadig har det
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

Eg vil gerne købe det!!:D perfekt udstillings/feriebur
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Barky

Kitt - du har nogen store hanner som ikke kan klemme sig ud mellem tremmerne? Det er nemlig perfekt, og kan klappes sammen. Problemet er at min bestand er på 4 tæver og EEN han.. Så jeg kan ikke bruge det. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg kan skrive under på at det er et utroligt fedt bur!
Desværre har mine allerede bevist at tremmerne nærmest ikke eksisterer hvis man er tæve, ellers havde jeg hoppe på det med det samme.

KittAnderson

Iih det lyder super. :)

jeg skriver lige en pm.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

SentrueRats


Barky

Det er reserveret til KittAnderson. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Buret er nu til salg igen.. Gerne til en person som har en boltsaks, da det er låst inde i mit kælderrum, og jeg har smidt nøglen til hængelåsen væk. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

JJEg vil godt købe det :)

Vh. Marianne

Barky

Jeg beklager Shamua... :( Jeg har lige haft en køber i røret.. Så nu bliver buret afhentet imorgen...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Citat fra: Barky Dato 26. Marts 2010, kl. 18:48
Jeg beklager Shamua... :( Jeg har lige haft en køber i røret.. Så nu bliver buret afhentet imorgen...

Det er bare iorden :)

Vh. Marianne