Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

50% rabat hos PetPile (Gælder kun ilder-ejere)

Startet af PetPile, 13. Juli 2010, kl. 13:33

PetPile

Jeg synes at der er rigtig mange søde folk herinde på Ferretopia, så jeg har bestemt mig for at give jer alle 50%, hvis I vil love at gøre mig en lille tjeneste - at tage billeder af tilbehøret i brug <3

De fleste der besøger min hjemmeside tror nemlig kun at jeg laver ting til rotter, og så tænkte jeg at det måske ville hjælpe drastisk hvis der kom nogle gode billeder ind på siden med ildere også :dans:

Så hvis du er god til at fotografere eller kender en fotograf og har adgang til et godt kamera, så kan du benytte dig af dette tilbud. Kvaliteten af billederne, skal svare overens til de andre på hjemmesiden. Altså intet grumset eller sløret værk :P

Efterhånden som jeg får billeder af diverse produkter i brug, vil disse ikke være mulige at købe med rabat.
På nuværende tidspunkt har jeg kun et billede af en køje i brug af ildere, og det er en Square, men dem kan jeg godt bruge flere af  ;)

Rabatten kan ikke kombineres med pakker eller andre tilbud.

Gælder kun ved bankoverførsel.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Sølvsten


cmkh

sikke et lækkert tilbud en smak der ikke er mere plas i buret

Minority ferrets

Fedt tilbud... så vil jeg lige ind og se om der er noget til mine små drenge  :fnis:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne


PetPile

Det gælder lige indtil der er taget billeder af alle tingene.

Men jo længere tid der går, jo større chance er der for at der er taget billeder af de produkter man måske er interesseret i.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Anne


A.C

Har ikke rigtig råd til at købe noget, men skal da nok prøve at tage nogle godt billeder af dem jeg har:)

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

PetPile

Der er nu en del der har benyttet sig af dette tilbud, og jeg afventer derfor billeder.

Indtil da, vil jeg gerne sætte dette tilbud i bero :)


MVH
Jeanne
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile