Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

(solgt)Stort træbur

Startet af RybergKlanen, 10. November 2010, kl. 11:43

RybergKlanen

Stort træbur sælges (har desvære ikke nogle billeder pt) i 3 etager, samt et rejse/udstillings bur, plus div hjørnebakker.

Det står alt sammen på 4 sal på Frederiksberg og skal afhentes hurtigst mugligt :P

Så gi et bud på det :)

cibatuchsi

kunne godt være int. i dit rejse/udstillings bur. men har du mulighed for at sætte billed ind eller evt et link til hvor man kan se det :)

FerretParadise

Jeg har et billede af buret:



Ann Hillerslev.

RybergKlanen

Rejse/udstillings buret er et alm. lille kaninbur i plast med metal gitter som kan slåes sammen.

Sølvsten

Citat fra: RybergKlanen Dato 10. November 2010, kl. 14:58
Rejse/udstillings buret er et alm. lille kaninbur i plast med metal gitter som kan slåes sammen.

Hvis du har tid må du gerne måle det. Hvilken farve er det?

Barky

Rejseburet/Udstillings buret er et alm kaninbur. Det er ikke så lille at det er komplet uanvendeligt hvis nogen skulle være i tvivl om det. Bunden er grå, og tremmerne er alm metal farvede.

Bunden er forresten ca samme størrelse som bunden på træburet.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

SaraJ


RybergKlanen


SaraJ

Hvad vil du gerne have for det?

RybergKlanen

undskyld for det sene svar, men har ligget på langs med en omgang influenza.

jeg havde tænkt omkring 1000 kr for det hele.

Trashstar

Jeg ville også gerne byde på det store bur :)

RybergKlanen

byd løs  :D det står her stadig, og venter med længsel på at blive invaderet af nogle dejlige pelstotter igen :)

Delle

Har sendt en privatbesked. :)

RybergKlanen

OBS OBS har stadig buret til at stå.

Da viceværten brokker sig kraftigt over at det står i opgangen, skal det hentes i dag fredag den 25 feb.
Så hvis der er nogen der kunne tænke sig et lækkert bur og kan hente det i dag er det jeres  :)

Amanda

cibatuchsi

har desværre ikke kørsels mulighed, ellers kunne jeg godt ha brugt det når der kommer feriedyr og hvalpe.
men håber da der er nogen der står og kan bruge det. for det er surt hvis det skal smides ud.