Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cilleborgs Parringer (2011)

Startet af Cille, 2. Januar 2011, kl. 16:06

Anne

Hanne står i virkeligheden for 50% af brugerne herinde, så I er ikke tilhængere, I ER Hanne!

Amazing Ferret


PiaLyng

Jeg synes det latterligt at kalde nogen for tilhængere.
Ja nogen folk er venner personligt har ofte en ret ens mening - men gør det folk til tilhængere?

Amazing Ferret

Citat fra: PiaLyng Dato  5. Januar 2011, kl. 15:56
Jeg synes det latterligt at kalde nogen for tilhængere.
Ja nogen folk er venner personligt har ofte en ret ens mening - men gør det folk til tilhængere?

Det er der nogen der jo så mener

Cille

#64
Hov Hov pia...ikke ødelægge illusionen om de mange tilhænger som ligger på knæ foran mig.
Imens jeg står og svinger pisken og diktere alt de de skal skrive/sige :lol: :lol:


Jeg er den almægtige nordjyde som befaler mine undersåtter om at skriver og tænke som mig :fanget:

Eliza

Det er da godt i har det sjovt  :lol:

Man kan også flue kneppe et ord lidt for meget.. Tror de fleste ved hvad jeg mente og hvis jeg havde skrevet venner så var der nogle der ikke var Hannes venner eller hvad ved jeg.. Kunne også bruge ordet røvslikkere og så blev folk sure over det..

Har aldrig påstået at hanne siger eller bestemmer noget over jer det er jer selv der kom frem til den.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

LordDoom

Kan man ikke forklare ting ordenligt kan man da altid gøre lidt nar af folk der spørger ind til ens ting :P

Erika hvad blev der af det du skrev : håber folk kan være mere søde og rare ved hinanden end i 2010 i år? det holdte så kun mellem 2 og 5 dage- og det gælder da jer alle?

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Cille

Ja humor er god ting.
Og ja der er kørt for meget fis i det.... men det er nok fordi man er så pisse træt af "klike-gruppe-tilhænger-røvslikker" syndromerene.
Og træt af altid blive set som en person med samme mening osv.

Jeg kan faktisk ikke fordrage røvslikkeri, andet som joke... og jeg kan ikke fordrage folk bare skriver enige..... eller dem der har den samme mening som dem de snakker med pt.

Folk skal have deres egen mening og ikke som alle andre.

Amazing Ferret

Citat fra: LordDoom Dato  5. Januar 2011, kl. 17:42
Kan man ikke forklare ting ordenligt kan man da altid gøre lidt nar af folk der spørger ind til ens ting :P

Erika hvad blev der af det du skrev : håber folk kan være mere søde og rare ved hinanden end i 2010 i år? det holdte så kun mellem 2 og 5 dage- og det gælder da jer alle?

Jeg er da sød.......i forhold til hvor slem jeg kan være. Men i skal vist ikke snakke for højt  ;) Jeg synes tit jeg ser jer skrive at i ville ønske folk var søde ved hinanden....det glemmer i vist selv :P

Hvis man ikke kan klare lidt humor, så er livet sq da ikke vær at leve :fnis:

LordDoom

Citat fra: Amazing Ferret Dato  5. Januar 2011, kl. 18:04
Citat fra: LordDoom Dato  5. Januar 2011, kl. 17:42
Kan man ikke forklare ting ordenligt kan man da altid gøre lidt nar af folk der spørger ind til ens ting :P

Erika hvad blev der af det du skrev : håber folk kan være mere søde og rare ved hinanden end i 2010 i år? det holdte så kun mellem 2 og 5 dage- og det gælder da jer alle?

Jeg er da sød.......i forhold til hvor slem jeg kan være. Men i skal vist ikke snakke for højt  ;) Jeg synes tit jeg ser jer skrive at i ville ønske folk var søde ved hinanden....det glemmer i vist selv :P

Hvis man ikke kan klare lidt humor, så er livet sq da ikke vær at leve :fnis:

nej men nu vi har heller ikke skrevet " håber folk er mere søde i 2011 end de var i 2011" for det ved vi godt de ikke er/bliver.. så skulle det da være første år nogensinde? og det bliver så så fint bevist her!

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Amazing Ferret

Nej men så har i skrevet noget der ligner

Og her det igen jeg ikke vil synke ned på det plan igen  ;)

Cille

Jeg burde lige ligge de ændringer ind i tråden...for det er jo slet ikke som da det blev lagt ind.

Mine priser ligger fra 1500 kr og op efter.
Prisen er sat efter om hvalpen bliver vaccineret eller ej inden afhentning, og efter hvor meget tavle den specifikke hvalp har.
Hvis hvalpen koster 1500kr vil dette være uden vaccination.
I år har jeg dog i tankerne at vaccinere samtlige hvalpe. Der ud over følger der selvfølgelig en cd med billeder fra opvæksten og en lille ting med hver hvalp

Jeg kan få lidt af alle almindelige farver, og lidt af de ualmindelige   
Der kan også forkomme angora, så det vil altså være godt blandet

Sidste er så Medusa, men den er så lige sat på pause... men regner nu med at den er som planlagt, og ellers er det X-Ray der kommer på der... men opdate omkring hende, og de andre parrings tidpunkter, de kommer jo så senere.


Men som jeg altid siger til folk...så længe der ikke er hvalpe endnu, så vent med at kontakte mig.
Jeg kan godt sætte folk på liste, men synes folk skal være frit stillet til at finde lige den ilder de ønsker.
Plus man jo aldrig er sikker på at der kommer hvalper, og hvad farver de får.... så der ingen grund til at love noget jeg ikke kan holde.

Kan jo så tilføje ang farver at Ginger og Titania jo er parret med samme som sidste år... så forventer de samme farver og angora (dvs silver, silver/pastel lignede ...tjek klorofylla for hun er fra et af de kuld  , og så pastel....og måske standard)
Og inden folk så går amok med at skrive til mig ang silver angora...så er der pænt kø efter det, hvis det kommer, og så mange kan jeg slet ikke levere :S


Hvalpe kan ankomme omkring d.13/03


Hvalpe kan ankomme omkring d.21/03


Hvalpe kan ankomme omkring d.24/03


Ikke parret


Ikke parret... Miyagi er Evergreens ilderes han, som jeg skal "låne"  :D

Charlotte

Jeg er ligeglad med farven. Sålænge der er en angora dreng til mig, så må han sku være lilla.  :lol:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Cille

hahahaha :lol:
Altså kommer der en lilla, så den altså min egen...sådan en må jeg da bare eje.

Men tror nu der kommer lidt af det hele, og i angora må vi så se hvad de bliver...hvis der kommer nogen...meeen mon ikke :D

lille_thor

er vild med dine samensætninger, det blir med garanti nogle lækre hvalpe  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred