Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cilleborg's Mazuli og Briton FatuFerrets (2011)

Startet af Line, 26. Januar 2011, kl. 23:57

lussingen

Tillykke med de små. Jeg glæder mig til at følge dem fremover herinde :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Line

Jeg er sikker på at Mazuli gerne ville have et par mere  :lol: men det er der nu ikke.... hehe...

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin

Stort tillykke med de små :) Glæder mig til at se mange billeder........ <3

www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret


Line


cibatuchsi


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Tillykke med hvalpene... 3 er et dejligt luksus antal skulle jeg hilse at sige..

Selvom Maleika også hellere end gerne ville have haft flere hvalpe! Hun kunne ihvertifald ikke tælle til 3, dét er helt sikkert.!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Tak...

Mazuli er helt klart blevet bedre til at tælle siden i går... Nu tror hun ikke jeg gemmer 50, måske nærmere 45 når jeg lige har haft kigget til dem for at se om alt var i orden  :lol: . Og så er man vel en en dame der kan forhandle: "Hvis jeg ikke må få de 45 ekstra hvalpe, så skal jeg i hvert fald have mad i sengen, og så skal du også lige nusse mig mens jeg spiser op!"  :lol:

Sølvsten


Line

Mange tak Christel :D Er bare så glad for dem  <3

Barky

Citat fra: Line Dato 11. Maj 2011, kl. 14:02
Tak...

Mazuli er helt klart blevet bedre til at tælle siden i går... Nu tror hun ikke jeg gemmer 50, måske nærmere 45 når jeg lige har haft kigget til dem for at se om alt var i orden  :lol: . Og så er man vel en en dame der kan forhandle: "Hvis jeg ikke må få de 45 ekstra hvalpe, så skal jeg i hvert fald have mad i sengen, og så skal du også lige nusse mig mens jeg spiser op!"  :lol:

Orgh!! Kan hun bestikkes?!! SNYD!!! Maleika er normalt ret mad-liderlig.. *G* Men da hun havde hvalpe var jeg bare en hvalpetyv og intet kunne overbevise hende om andet. Jeg HAVDE flere hvalpe og jeg NÆGTEDE at udlevere dem.... *suuuuuk!*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Jep... Intet er så godt som bestikkelse  :lol: Men det er da en dejlig form hun har fundet på, for på den måde er jeg da sikker på at hun husker at spise lidt  :D. Men o ve o skræk hvis jeg glemmer maden i sengen! Så må jeg be' til de højere kræfter om godt vejr, for hvis øjne kunne dræbe, så var mine fusser på denne jord da ætset for længst  :lol:

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia