Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

(solgt) det perfekte volier.. byttes

Startet af heike, 6. Februar 2011, kl. 20:04

heike

hej alle..  :) jeg har dette rigtig lækkere voliere, som jeg længe har gået at tænkt på at skilde mig af med. jeg har jo kun Luna, og hun er alligevel næsten altid ude.
så jeg kunne godt tænke mig evt. at bytte det til noget mindre.
så hvis i har noget, så sig endelig til,(og opload evt billeder)  så kan vi snakke om det.

det er et super lækket bur, bygget med henblik på flere hold og/eller sammenføring.
det er linolium på alle bakke og spise flader, tæpper på væggene i 2 af rummen, et mørke rum, plads til opbevaring i toppen, to kattelemme, jah, faktisk alt hvad man kunne ønske sig.
der sider plakatlister på indersiden af nettet, så der er ingen der kommer til skade. udover det, er der dobbelt-bakke system. den nederste bakke sider fast og den øverste kan tages af og rengøres.
det måler: H:206cm D:60cm B:100cm



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



der medfølger 2 bakker til hvert rum, 2 skole til hvert rum.
det er et super lækkert bur så kom endelig med bud. (forbeholder mig retten til at afslå)

H:206cm D:60cm B:100cm

Delle


heike

tak. har virkelig også været glad for det, men der er bare så mange faktorer der spiller ind, som gør at jeg synes det nu er tid til noget mindre..  :)

heike

Vil lige sige at jeg også gerne vil sælge hvis nogle kunne have lyst til at købe det..  :)

BadAssViola

Hej : )

Hvis du stadig har buret , hvad ville du så gerne have for det? : )

Det er rigtig flot ..

Delle

Citat fra: heike Dato  6. Februar 2011, kl. 20:19
tak. har virkelig også været glad for det, men der er bare så mange faktorer der spiller ind, som gør at jeg synes det nu er tid til noget mindre..  :)

Ja okay.. jeg kigger efter noget større til Delle da han snart skal have en legekammerat, og så bliver hans nuværende bur for lille.. Det er et stort kaninbur som han har været i når jeg ikke har været hjemme og når jeg sover..

lilleulv

Jeg har 4 skønne uldtotter, 1 pige af den gamle mørke standard, 3 drenge ( 1 mellem standard, 1 er mørk standard og sidste er silver harlekin).

Jeg kunne da godt tænke mig bytte med et ilder bur mål : dybde 59 cm x bredde 103,5 cm x højde 91cm. Det er et ilderbur i sorte tremmer, pænt og velholdt.

Hvad er vitalt for mig at vide om det bur du har kan skilles ad også, det kan vores (i dette album http://www.freewebsite-service.com/korsaa/Drengene+og+Baby+fra+marts+2011.php (det sorte/hvide bur) kan du se billeder af buret)

kunne det have din interesse ?

Med kærlig hilsen
Søs