Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt af hvert

Startet af Anne, 5. Februar 2009, kl. 22:46

Anne

Her er lidt af hvert som jeg har liggende og ikke bruger.

kæmpe legetøjsmus.
Vandt den på roseilderen. Den har stået på stuegulvet men mine har så meget legetøj og de gad den ikke (de er generelt ikke til legetøj).

kameradækslet følger altså ikke med, det er bare så man kan se størrelsesforholdet.
30 kr


Drikkeflaske, helt ny og ubrugt. 500 cl.
15 kr


ildertørklæder, vundet. Ubrugte.
2 tæve størrelse og en hanstørrelse.

30 kr stykket


Hængedims. Den er vel egetlig til potteplanter. Jeg købte 2 til ilderne, hvorefter jeg kom i tanke om at dem kan jeg jo ikke have i mit skabsbur... smart! Nå men jeg beholder den ene, og sælger de anden. De er aldrig brugt, mærket er stadig på fra da jeg købte den. Plastikken indeni kan pilles af nemt så man slet ikke kan se det hvis man vil. Med et tæppe i så er den den ideelle ilderkøje.

30 kr.



Foderskål, fra ikea, ny.

5 kr


Vestseler, tævestørrelse.
Skal nok ikke bruges på ildere som er meget vilde og prøver at komme fri på gåture, men er fine til en almindelig rolig ilder.
er brugt 1-2 gange. Fremstår som helt nye. Linerne er elastiske og vil tro der er en meter.
Købte dem fordi jeg var kommet afsted med ilderne uden seler og det var eneste måde at få dem lidt ud. De kostede lidt over 100 kr stykket fra nye så vidt jeg husker.

75 kr stk




Transport taske.
Sammenklappelig så den ikke fylder så meget. Kan åbnes i begge ender, den ene ende kan åbnes helt og den anden sådan at den øverste halvdel kan åbnes. kan åbnes i midten, hvor der også er en lomme som kan lukkes. Der er en lomme til drikkedunk på siden. Der er håndrem og bærerem.

Den består af tasken som er tykkere i siderne så den holder formen, og 2 stivere som klikkes på, samt en bund som sættes fast med velcro. Den er nem at samle.
Der er en karabinhage indeni til fastgørelse af sele.
Den er ret stor, den er vist beregnet til en lille hund eller en kat, så der kan snildt være et par store ildere i.

Den har kun været pakket ud en eneste gang, og det var i dag for at samle den og tage billeder.
Der er nogle hvide mærker på bunden (indeni), jeg ved ikke om de kan vaskes af, har ikke forsøgt.
Det er egentlig en lækker taske, men jeg ved jeg ikke får den brugt, nu har den ligget så længe, så kan ligeså godt sælge den.

pris 225 kr





Toasties, ildergodbidder. mindst holdbar til september 2009

glemte at tage billede.

pris 30 kr



Og noget som ikke er en ilderting.
Pyntekrus:
30 kr



Køber betaler fragt. Det kan tages med på Hannes træf, og ellers kan man måske lokke me Zamira som kører herfra og til sælland. Det kan også fragtes til aalborg eller herning, når jeg skal dertil, og hentes på banegården i en af de byer.

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2009, kl. 22:46

Transport taske.
Sammenklappelig så den ikke fylder så meget. Kan åbnes i begge ender, den ene ende kan åbnes helt og den anden sådan at den øverste halvdel kan åbnes. kan åbnes i midten, hvor der også er en lomme som kan lukkes. Der er en lomme til drikkedunk på siden. Der er håndrem og bærerem.

Den består af tasken som er tykkere i siderne så den holder formen, og 2 stivere som klikkes på, samt en bund som sættes fast med velcro. Den er nem at samle.
Der er en karabinhage indeni til fastgørelse af sele.
Den er ret stor, den er vist beregnet til en lille hund eller en kat, så der kan snildt være et par store ildere i.

Den har kun været pakket ud en eneste gang, og det var i dag for at samle den og tage billeder.
Der er nogle hvide mærker på bunden (indeni), jeg ved ikke om de kan vaskes af, har ikke forsøgt.
Det er egentlig en lækker taske, men jeg ved jeg ikke får den brugt, nu har den ligget så længe, så kan ligeså godt sælge den.

pris 225 kr






Åhhh den taske kunne Peanut godt tænke sig :D men hans madmor har desværre ikke råd

Anne

Den er altså også ganske lækker!

Hængekurven er reserveret

Anne

Madskålen er reserveret

Anne

madskålen, sofaen, det store tørklæde og toasties er solgt.
seler og kurv er resververet

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

musen, de 2 små tørklæder, tasken og kruset.
Det kan tages med på naturhistorisk. Giv evt et bud.

tzari

20 kr for kruset så  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne