Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

FerretParadise's planer 2012

Startet af FerretParadise, 4. Oktober 2011, kl. 17:40

the bird

hold da k*ft hvor er hun da godtnok en smuk lille pige, og så har hun da bare de dejligste øjne, der kan da ikke komme andet end smukke bebser derfra <3 det bliver spændende og se hvor mange hun gemmer på :)

FerretParadise

Citat fra: the bird Dato  7. April 2012, kl. 09:48
hold da k*ft hvor er hun da godtnok en smuk lille pige, og så har hun da bare de dejligste øjne, der kan da ikke komme andet end smukke bebser derfra <3 det bliver spændende og se hvor mange hun gemmer på :)
Navi takker mange gange for de smukke ord om hende.
Jeg vil give dig helt ret i, at hun har nogle vidunderlige øjne.  <3

Her er et billede af hendes ansigt, taget samme dag.


Ann Hillerslev.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

FerretParadise

Navi har i nat født 9 hvalpe, så hun lyttede ikke til sin madmor.
Jeg er ikke sikker på kønnene endnu, da det gik lidt hurtigt med at se dem her for lidt siden.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter


mette11

CitatNavi har i nat født 9 hvalpe, så hun lyttede ikke til sin madmor.
Lytter dine ildere nogensinde til dig?? For det gør mine altså ikke...hehe.

Stort tillykke med dem - håber alle har det godt  ;)

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng


Miliah


Dark Crystal Ferret


the bird

hun er da bare alt for smuk, man kan da blive helt væk i de øjne, hun må gerne kommer på ferie her (ville bare ikke love hun kommer hjem igen :lol:),




uhhh, jeg er da bare ekstra spændt på at følge hendes bebser,  <3
jeg tror det bliver MEGET svært at holde på at vi IKKE skal have flere totter.. jeg må hellere få manden til at forklare mig at der altså ikke er plads til mere end tre totter i hvert bur, enten det eller en ekstra stærk spændetrøje :lol:

Amazing Ferret


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Tillykke med det store og flotte kuld :D

FerretParadise

Tusind tak alle sammen.  :)

Nææ mine dyr lytter aldrig til hva jeg siger, men jeg håber stadig, at de en dag vil begynde på det.  :fnis:


Navi med de 9 små vidundere.  <3
Ann Hillerslev.