Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ferrets of Milkyway 2012

Startet af Shamua, 9. November 2011, kl. 22:22

Shamua

Khaleesi Nashira Arya og Ackee Gaius



Arya er en kælen og flot pige, med god bygning og masser af energi. Hun er født d. 6 maj 2011 hos en engelsk dyrlæge, som ville prøve at lave et kuld. Hendes linje består af pastel og vildtfarvet uden aftegn og kun korthårede dyr. Hun er en meget menneskeglad pige, og hun kommer når man kalder på hende. Hun nyder opmærksomhed, og falder tit i søvn, hvis man ligger og nusser med hende i sofaen.
Arya lever til dagligt af Orijen, Applaws og BBARF, og går frit døgnet rundt.

Gaius er en stor, flot og muskuløs dreng, som ligeledes kommer fra England. Han er født d. 18 maj 2011. Hans linje består af rent vildtfarvet uden aftegn og kun korthårede dyr. Der er lidt vildilder et stykke ude i Gaius linje, men det er ikke særlig mærkbart på hans sind. Gaius er en opmærksom og legesyg bamse dreng på lige under 2 kg. Han elsker legetøj, og især raslebolde er et hit hos ham.

Af dette kuld forventer vi vildtfarvede muskuløse dyr med et godt sind.

De vil vokse op på kødbaseret tørkost og BARF. Da vi forventer hvalpe med et godt sind, sælger vi også til førstegangs købere.

Købere der har ildere i forvejen eller køber som køber to hvalpe, vil blive prioriteret højere som hvalpe købere, da ildere har bedst af at være flere sammen.

Hvalpene sælges med chip, vaccine mod febrivac distemper, sundhedtjek, sundhedsbog, stamtavle, billeder fra opvækst hos opdrætter, en lille gave til hvalpen samt råd og vejledning fra opdrætter gennem hvalpen levetid.

Prisen for en hvalp til kæl: 2500 kr

Hvalpenes stamtavle kan ses her: http://www.ferretsofmilkyway.dk/Stamtavle2012.html

Hvis du er interesseret i en hvalp fra dette kuld, kan du skrive til:
ferretsofmilkyway@hotmail.dk

Og så vil du blive skrevet op til en hvalp.

Du kan se og læse mere om dyrene og vores opdræt på vores hjemmeside: www.ferretsofmilkyway.dk

Vh. Marianne

FerretParadise

Det lyder som en spændende parring.  :) :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

ihh. Jeg skal altså godt nok til at snakke med kæresten! Er bare helt vild med Arya!

Lena og Peter

 <3   <3   <3  Hvalpe, Hvalpe, Hvalpe.... Lækker, Lækker, Lækker...  <3   <3   <3

lille_thor

Åhhh det blir en skøn paring, er godt nok spændt på hva det blir for nogle lækre vapser :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Citat fra: Dyrenørden Dato  9. November 2011, kl. 22:38
ihh. Jeg skal altså godt nok til at snakke med kæresten! Er bare helt vild med Arya!
Hvor er du sød Trine, du skal bare sige til hvis vi skal komme på besøg når han er hjemme :P

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 10. November 2011, kl. 01:56
Citat fra: Dyrenørden Dato  9. November 2011, kl. 22:38
ihh. Jeg skal altså godt nok til at snakke med kæresten! Er bare helt vild med Arya!
Hvor er du sød Trine, du skal bare sige til hvis vi skal komme på besøg når han er hjemme :P

Har af en eller anden grund først set dit svar nu :) Hehe. du må i meget gerne!!!

Shamua


Vh. Marianne