Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Flying Ferrets parringsplaner 2012

Startet af Anne, 14. Januar 2012, kl. 19:58

Dark Crystal Ferret

Tråden jeg har glædet mig i længest tid til at se på et ilderforum.
Jeg kan ikke vendte til du får dit første kuld Anne. Endelig endelig endelig.
Ønsker dig alt held og lykke med det og glæder mig til at følge kuldet når de bliver født og frem efter. 

Anne

Vi er rendt ind i en underlivsbetændelse, som selvfølgelig er under behandling. Men udover det synes jeg hun er begyndt at hæve bedre og jeg håber på der ikke går længe nu :) men selvfølgelig skal vi lige på den anden side af behandlingen :)

lille_jill


Anne

tak :) det er nu ikke noget der påvirker hende på nogen som helst måde :)

Anne

Meep er kommet sig over underlivsinfektionen, og hvis alt går godt laver jeg parring onsdag. Jeg har en tid onsdag til at få tjekket Lugh GRUNDIGT igennem, så jeg håber da virkleig ikke de finder noget der ikke skal være det, må da indrømme jeg er mega nervøs, når man tænker på mit held, så kunne det lige passe at han fejler noget. I nat drømte jeg at de fandt alt muligt, blandt andet havde han 4. typer af samme sygdom og var blind! Argh. Men det er god nok at få tjekket ham igennem inden parringen, det er længe siden han har været forbi en dyrlæge.

KariN

Hvor dejligt at hun er ovre det :D

Jeg er sikker på at det nok skal gå helt fint med både dyrlæge besøg, parring, Meep og de kommende hvalpe, du om nogen fortjener det i hvert fald søde Anne :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Glæder mig så enormt til at se dit kuld Anne <3
Og det skal nok gå godt. Du ved hvad man siger, når man har nået bunden så er det kun en vej.. og det er op! Og det må være din tur nu :)

Anne

tak skal i have, så håber jeg bare at jeg er på vej op og ikke mangler lige det sidste dunk imod bunden..!

lussingen

Det bliver spændende at følge dit første kuld :) Du har om nogen fortjent at få medvind, og det er jeg sikker på du kommer til at opleve nu. Alt mulig held og lykke herfra :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

GO ANNE GO ANNE :dans:
Det bliver så spændende :D

Anne

#25
Så er der parring og termin er 2-3 maj :)

Jeg var ved dyrlægen i dag med Lugh og gik endda så langt som til at få ham røngtenfotograferet, fordi han går lidt sjovt og jeg skulle være SIKKER på at led, hofte osv var i orden. Det var alt meget fint, og han fik rigtigt meget ros af dyrlægen for sin fysiske form og ikke mindst sit temperament, dyrlægen sagde at de fås ikke bedre end Lugh i temperament, så jeg var stolt!

Han var godt nok ret dårlig til det i starten med parringen, men det lader til at han han fået lidt bedre tag på det, for det så da ud til at han havde været inde.

Så nu krydser jeg bare fingre i vilden sky de næste 6 uger! Kom så Meep og Lugh! you can do it!

- jeg har i øvrigt stadig plads på hvalpeliste, hvis det kan friste nogen :P

Shamua

#26
Hvor dejligt at høre Anne! Ingen problemer med ham!!!. Bliver skønt med nogle Flying Ferrets <3 Held og lykke med det hele :)

Vh. Marianne

Julie

Jeg skal IKKE have flere ildere lige nu!! Ligemeget hvor meget jeg end craver for en Lugh-kopi.. Nixen biksen!   :X men hold da op jeg er spændt på at se hvad der kommer ud af denne parring. :)

Anne

Citat fra: Julie Dato 21. Marts 2012, kl. 23:04
Jeg skal IKKE have flere ildere lige nu!! Ligemeget hvor meget jeg end craver for en Lugh-kopi.. Nixen biksen!   :X men hold da op jeg er spændt på at se hvad der kommer ud af denne parring. :)

Jeg ville ellers elske at sende en lugh kopi hjem til dig :) og der kan da altid blive plads til en til, så skal du bare ikke have en mere næste år :P

Julie

Citat fra: Anne Dato 21. Marts 2012, kl. 23:15
Citat fra: Julie Dato 21. Marts 2012, kl. 23:04
Jeg skal IKKE have flere ildere lige nu!! Ligemeget hvor meget jeg end craver for en Lugh-kopi.. Nixen biksen!   :X men hold da op jeg er spændt på at se hvad der kommer ud af denne parring. :)

Jeg ville ellers elske at sende en lugh kopi hjem til dig :) og der kan da altid blive plads til en til, så skal du bare ikke have en mere næste år :P
Årh, tak for de søde ord :) hihi, ej jeg synes tre er et passende antal for nu. Jeg har rigeligt at se til med dem og så en hund der tror han er 8 uger igen (hurra for unghunde).. at skulle have en hvalp i huset igen lige nu ville tage livet af mig.. :P