Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mai's hvalpe 3 uger

Startet af Amazing Ferret, 3. Maj 2012, kl. 17:51

Amazing Ferret

Jeg glemte helt at lave en tråd herinde i går  :fnis: Så nu må jeg hellere vise mine helt vildt store kuld frem  :lol: :lol:

Først er der Mai's albino dreng Uno Shia som vejede 122 g i tirsdags da han blev 3 uger. Uno er reserveret  :D






Og så er der Yabba's hvalp Kaldi Nur som vejede 126 g som 3 ugers. Han bliver pastel og han mangler et hjem hvis nogen skulle være interesseret  :D
Skriv en pb eller mail til mig hvis man er interesseret amazingferret@gmail.com






Og så lige et gruppe billed sammen med de to plejebørn fra Minority





Julie


Shamua

Dejlige hvalpe :) jeg er helt vild med Uno  :love:

Vh. Marianne

CMS

Mai er en meget moderne mor med sin sammenbragte familie :P De ser skide søde ud. Jeg har et godt øje til Yabba's dreng :)
Mange hilsner Christina

KariN

Hvor er de altså søde :D Dejligt at hun bare har taget de to andre til sig som sine egne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Zopad

Kaldi er da oss for kær :D
Godt jeg lige har købt ellers kunne jeg godt blive fristet ;)
Apollo & Draco <3

lizzy171002

#6
Hvis det ikke var fordi jeg allerede har overskredet kæledyrs-budgettet havde jeg også lagt billet ind på Kaldi, men jeg nøjes med den fantastiske  Uno.  :love:

R.I.P. Freja

Amazing Ferret

Ja Mai er sq en super mor...jeg er så stolt af hende  :D

Minority ferrets

Hun er bare super dygtig og dejlig :D jeg er så taknemmelig for at hun ville tage sig lidt af Oliver og pansy når nu JJ ikke havde patter nok :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

Åååh for pokker de er for smukke! HVorfor beholder du ikek yabbas hvalp?

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato  3. Maj 2012, kl. 22:04
Åååh for pokker de er for smukke! HVorfor beholder du ikek yabbas hvalp?

Fordi det er en dreng  :D Jeg vil helst ikke have flere hanner

Anne

Ah.. det ligner ellers vældigt meget en beholder! Så smuk

Amazing Ferret


Cille

Fine basser... glæder mig til de får øjne :D

englefugl

Nuuuurgh hvor er de dejlige!  <3 Og Mai er bare en fantastisk mor. Det er sjovt at sige for det hedder min egen mor også, stavet på samme måde endda  :fnis: hihi