Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Udendørs voiler

Startet af SaschaDJensen, 3. September 2012, kl. 14:55

SaschaDJensen

Min svigermor kom med den idé at lave en lille volier(STAVES) som mine to drenge kunne komme ud i et par timer om dagen. Vi vil gerne bygge den selv, og den kommer til at stå på fliser. Men så er mit spørgsmål, om hvor stort det skal være. Der er ikke alverdens plads men plads til at kunne lave noget højt godt nok. Men er der nogen som har nogle idér om hvad man kunne lave af aktivering i det osv, med varme kasse?  :)

Eliza

Så stor som mulig er det bedste ;)

Noget de kan grave i er langt den bedste aktivering og så evt en stor balje/børnesandkasse med vand. ting de kan kravle lidt rundt på (uden at slå sig alt for meget hvis de skvatter ned). Du kan evt lave steder der kan gemmes mad. Hvis du giver mus eller daggamle kyllinger så hæng dem op i snore rundt omkring så de skal tænke lidt for at få fat på dem, det ææææælsker mine :)

er ik sikker på hvad du mener med varmekasse? skal der bare være en isoleret kasse? ved der er en tråd herinde et sted om hvordan den laves prøv at søg efter det. Men den er kun nødvendig hvis de skal gå derude længere tid ad gangen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SaschaDJensen

Tak for svaret (: jeg må tegne og tænke lidt :D haha