Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nogen der ved...

Startet af mette11, 23. December 2012, kl. 21:18

mette11

om Alison har åbent mellem jul og nytår??

Jeg har to drenge som afgjort er klar til at få implantat nu nemlig og vil godt have det gjort så hurtigt som muligt. Jeg kan ikke se på hendes hjemmeside om der er åbent eller ej nemlig, men ellers må jeg bare ringe og høre når hun åbner, men ellers overvejer jeg at finde en anden som kan sætte dem i dem - for det burde hvilken som helst dyrlæge jo kunne finde ud af (men man ved sgu aldrig og derfor vil jeg helst ud til hende, nu når Lone har lukket).

Nanna

Det ved jeg desværre ikke, men hvis hun har lukket, så hør hos Blågårds Dyreklinik hos Erik. Han er så dygtig!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

mandag den 24.12 - LUKKET
tirsdag den 25.12 - LUKKET
onsdag den 26.12 - LUKKET
torsdag den 27.12 - normal åbningstid
fredag den 28.12 - normal åbningstid
lørdag den 29.12 - butikken åben fra kl 10 - kl 13

mandag den 31.12 - LUKKET
tirsdag den 01.01 - LUKKET
Ann Hillerslev.

mette11

Super - tak. Ann har du et link, for den hjemmeside jeg kan finde, kan jeg kun få en forside på! (http://www.dyrlaegehusetiballerup.dk/)

FerretParadise

#4
Jeg fandt det i gruppen på facebook:

Jeg kan ikke sætte linket ind til den side, for den driller mig.
Men søg på dyrlaegehuset på facebook, i den har Alison selv skrevet åbningstiderne her i julen.
Ann Hillerslev.

Eliza

Men om hun har tid til at sætte et implantat i er ikke sikkert, for ved hun har rigtig travlt mellem jul og nytår, men du ka jo spørge pænt ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.