Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Bakke i voliere/løbegård - hvad bruger I?

Startet af Mewz, 19. Maj 2013, kl. 17:01

Mewz

Jeg studser lidt over, hvad Julius skal have af bakker i volieren. Jeg gider ikke rigtig skulle tage dem ind hver dag, men det grus, vi bruger, klumper, når det bliver fugtigt, så det kan ikke stå ude.

Hvilke bakker og grus bruger I udendørs?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

mette11

Jeg bruger ikke noget udenfor - når der er for meget lort et sted, smider jeg en gang jord ovenpå det  ;)

Mewz

Vores skal stå på terrassen, så jeg gider ikke rigtig have lort over det hele. Desuden er han så bakketrænet, at han bare vil gøre det i sin sandkasse, hvis han får frit spil, og det er ret ulækkert, hvis han så bare graver videre i den.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Barky

Hva med alm grus? det er da let at udskifte?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

vi bruger træflis som de går på og træpiller i bakker
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Jeg har et hjørne med grus som de langt det meste af tiden bruger som bakke. Det var egentlig ikke meningen fra start, men det fungere og så fjerner jeg det med en skovl indimellem.

Desværre er de begyndt at skide hvor det passer dem da jeg fik hvalp hjem sidste år, men det gør de også inde hvis man ikke lige er der.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stefan

Personligt kan jeg varmt anbefale det billige fra rema 1000... (moleret og ikke det hvide) Vores ildere bruger ikke andet og vi kan endda holde os til en bakke til hele huset...

AlisVolatPropiis

Klumpende grus osv. er vel ikke så praktisk udenfor, hvor det bliver vådt og fugtigt? :S



CMS

Citat fra: Stephanie Dato 26. Juni 2013, kl. 20:59
Citat fra: Kimilla Dato 26. Juni 2013, kl. 15:27
Hvad med sådan en bakke her; http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/haubentoiletten/haubentoiletten_besonders/131888 ?

Den ser da godt nok smart ud :)

Meget! Men ville du kunne få de hvide slamsugere til at bruge den?

Generelt tror jeg desværre meget få ildere ville, MEN hvis Julius er så renlig, tror jeg faktisk godt, det kunne være en god ide.
Mange hilsner Christina

Stephanie

Citat fra: CMS Dato 27. Juni 2013, kl. 09:22
Citat fra: Stephanie Dato 26. Juni 2013, kl. 20:59
Citat fra: Kimilla Dato 26. Juni 2013, kl. 15:27
Hvad med sådan en bakke her; http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/haubentoiletten/haubentoiletten_besonders/131888 ?

Den ser da godt nok smart ud :)

Meget! Men ville du kunne få de hvide slamsugere til at bruge den?

Generelt tror jeg desværre meget få ildere ville, MEN hvis Julius er så renlig, tror jeg faktisk godt, det kunne være en god ide.

Hehe, jeg tænkte til udendørs brug er den da super smart, der bliver ikke helt mørkt derinde (så kan man da håbe at ildere vil gå derind, og forhåbentligt ikke bruge det som soveplads istedet) og strøelse bliver ikke vådt

Mewz

Jeg har helt glemt, at tjekke op på min tråd. Tak for de gode råd. :) Indtil videre har vi faktisk brugt en åben bakke uden problemer. Den kommer bare op og stå i læ under taget om aftenen.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!