Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Er det bare leg? :)

Startet af Stubba, 27. September 2009, kl. 13:59

Stubba

MOV02902

- er det bare leg? Eller hvad. Det er 2. dag vi har dem begge. Rofus er den med hvide poter, altså den vi har haft "hele tiden" :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

tzari

Jeg vil mene det er leg og domins blandet sammen. Rufus vil vise den nye HAN bor der men gerne vil lege lidt den nye viser han ikke vil noget ondt.  Da Rufus ikke rusker er det faktisk en sød måde han gør det på. De skal nok blive fine venner :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Stubba

det var godt. De hvæser bare, derfor jeg er lidt i tvivl.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

sheila hun hvæser også af de andre - men det er bare leg :)

lille_jill


FerretParadise

Ja de ser da bestemt ud til at blive venner meget hurtigt.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

hvor ser det dog hyggeligt ud :D

Stubba

det er lidt sjovt, at I synes det ser hyggeligt ud (: for jeg synes det ser ret voldsomt ud. Hehe. men er glad for at i synes det, for det må jo betyde at de har det sjovt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Lea

Det er bare leg. :) nogle ildere hvæser mere end andre.

har haft en tæve som hvæste også i leg. og gør min Balou også nogle gange.

det ser rigtig hyggeligt ud :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Stubba

super :) så skal vi bare have lært den nye (romeo) at det der med at bide gider vi altså ikke!! Den bed igennem igår ved min far, så den kom igennem hans negl. avavav!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!