Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Coda gakker ud over et håndklæde..

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 12. Januar 2011, kl. 14:25

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fik lige lavet en video hvor faktisk alle drengene er med.. Mest coda, og så kommer Anubis lige og skal blande sig i et par sec. Loui skal også være med, men leg i følge ham er at ligge sig på ryggen og vride sig lidt...
bandit kigger lige forbi og får codas legesyge at mærke og blir jagtet ind under sofaen..

Her er mine dejlige dyr :love:

Playng with my ferrets..

Sølvsten

Sikke en sød video. Det er nogle meget lækre dyr du har dig. Synes Loui er vildt skøn når han bare ligger der og venter på at blive nusset

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Sølvsten Dato 12. Januar 2011, kl. 14:31
Sikke en sød video. Det er nogle meget lækre dyr du har dig. Synes Loui er vildt skøn når han bare ligger der og venter på at blive nusset

Tak.. hehe ja, hvorfor skabe sig når man bare kan ligge på rykken med søde øjne og så få opmærksomhed og nus!

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Amazing Ferret

Åhhh er Anubis er altså bare for lækker <3

Og det blik Loui har til sidst - nårhhhhh :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2011, kl. 15:38
Åhhh er Anubis er altså bare for lækker <3

Og det blik Loui har til sidst - nårhhhhh :)

Tak, ja han er en ret speciel dreng den lille gut!
Hehe ja Loui kan altså et eller andet med sine øjne.. han er også den bedste tikker i flokken! hihi

Minority ferrets

Den er bare super kær den video, søde :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lenac

hehe sådan opfører mine sig når jeg ryster dyner for at rede seng. De elsker at tumle rundt i sengetøjet, især nå de bevæger sig...
xoxo Malene <3

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Kristine

Hehe, undskyld nu kan jeg ikke lige navnene på dine dejlige børn.. altså hvem der er hvem..
Men hvor var det skønt at se.. og må sige jeg FLÆKKEDE af grin da du smider håndklædet efter Coda og så løber han tilbage
og så kommer en anden ilder helt uskyldig gående og så JUMPER han ham bare og går amok på ham...
hahahahaha, hvor var det skønt at se... de er bare så kære! Kunne virkelig ikke lade være med at flække af grin.. hahaha :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Julbert

Har første set videoen nu - er ikke lige så hurtige ;) Men hold op hvor er den skøn!! Sad med et STORT smil på hele videoen igennem :D
Hvor er de bare alt alt for søde og ja sjove :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julbert Dato 19. Februar 2011, kl. 22:30
Har første set videoen nu - er ikke lige så hurtige ;) Men hold op hvor er den skøn!! Sad med et STORT smil på hele videoen igennem :D
Hvor er de bare alt alt for søde og ja sjove :)

Hehe tak! Ja det var en rigtigt hyggelig dag mig og drengene havde...