Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

her i den mørke tid....

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 13. November 2010, kl. 17:21

A_M_T >Team Unique Ferrets<

...Er det vigtigt at blive set når man går på de mørke landeveje med sin hund! Jeg har kigget efter en refleksvest/dækken et eller andet til hunden. Men har ikke fundte nogle endnu som sidder gost på sårn en stor hund som Kenzo er. Men jeg havde en ide om hvordan jeg geren ville ha den skulel være for jeg mente den sad ordentligt for han kunne bevæge sig ordentlgt.
så det har jeg prøvet at sy.. det blev ok, men gad desværre ikek at sy den så "perfekt" men bare den holder er det fint til det den skal brugfes til.



Derudover har jeg lavet den vendbar så den også kan bruges til en "markør" når vi går i skoven osv så jeg nemmere kan se ham når han smutter rundt i kradt osv. eller i værste tilfælde skulle være så uheldige at løbe ind i nogle jægerer. Så de ikke skulle tro han var en sød lille Bambi der kom hoppende :S


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Snabeldyr Dato 13. November 2010, kl. 17:57
sikke kreativ du er
hihi ja. Hvis man ikek an købe det man geren vil ha i butikkeren, er man jo nødt til at lave det selv....

Shamua

Hvor er den fin.. Det var sådan noget refleks nogen jeg også gerne ville have til dyrene.. Jeg går for det meste med dem om aftenen, så det ville være rigtig smart :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 13. November 2010, kl. 19:39
Hvor er den fin.. Det var sådan noget refleks nogen jeg også gerne ville have til dyrene.. Jeg går for det meste med dem om aftenen, så det ville være rigtig smart :)
Altså ilderne?

Shamua


Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 13. November 2010, kl. 20:03
Jep :P
Tror det ville være svært at lave en refleksvest de ville kunne passe og så også bevæge sig i... Måske man kan lave snoren i refleks.

Shamua

Det er vel bare at lave den på samme måde, så den er sele agtig.. eller bare sy noget refleks på selen.... :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 13. November 2010, kl. 20:08
Det er vel bare at lave den på samme måde, så den er sele agtig.. eller bare sy noget refleks på selen.... :)
hmm tror ikke man kan lave den på samme måde uden de vil komme ud af den eller "falder" af. den her jeg har sået er ikke ment som en sele men bare noget han har på.
Men man kan måske lave den som en H-sele men tænker bare at den vil forsvinde lidt i pelsen på en ilder med "vinterovertøj" derfor tænker jeg at linen nok er det bedste sted da den jo er meget synlig for en bil.
Men det kan jo selvf. kun komme an på en prøve før man kan sige om det kan lade sig gøre eller ej;o)

Shamua

Du har nok ret :P.. Jeg vil prøve det :D.

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja du må igang med symaskine og afprøve det;o)

Anne

faurholt har lavet refleksveste til ildere, mon ikke hun stadig sælger dem? Mener de koster 60 kr

PiaLyng


Shamua

Citat fra: Anne Dato 14. November 2010, kl. 13:59
faurholt har lavet refleksveste til ildere, mon ikke hun stadig sælger dem? Mener de koster 60 kr
Jep, så den godt i Norge.. Tror det var der.. :)

Vh. Marianne