Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

jokes

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 10. Oktober 2009, kl. 11:27

Soelberg`s SUN ferret


En lille dreng lægger en 20er på disken, og beder om 1 guldøl - 6 flødeboller og resten tilbage i 25 ører. Han drikker øllen, knapper bukserne op tværer flødebollerne ud i skridtet og kaster rundt med 25 ørerne. Købmanden spørger ham om hvad han laver. Jo min far siger at hvis man er trist, er der ikke noget bedre end at drikke sig en skid på og få fedtet bøhmanden ind og smide om sig med penge  :lol:

kom gerne med flere sjove jokes  :love:

Soelberg`s SUN ferret


2 blondiner står og venter på bussen. Den ene skal med bus linie 1 og den anden skal med bus linie 7. Så kommer linie 17  kørende og den ene blondine siger: gud hvor fedt så kan vi køre sammen

Black Diamond

En golfer's drøm blev opfyldt....


Frank og hans venner hang ud og planlagde en 5-dages golf tur.
Desværre, måtte han fortælle dem, at han ikke kunne tage med, fordi hans
kone ikke ville lade ham. Efter en masse drilleri og mobning, tager Frank
hjem totalt frustreret.

Den følgende uge, da Frank's venner ankom til golf resortet, blev
de chokerede over at se Frank sidder i lobbyen, med en øl, holdene
sin Putter!

"Hvordan har du overtalt din kone til at lade dig gå, Frank?"

"Det har jeg heller ikke svarede Frank. "I aftes da jeg satte mig i min stol
med en øl for at drukne mine sorger , sneg min kone sig op bag mig
og dækkede mine øjne og sagde, "surprise". Da jeg flåede hendes hænder
væk, stod hun der i en smuk se-igennem Negligé og sagde, Bær
mig ind i soveværelset og bind mig til sengen, og du kan gøre, hvad du
ønsker......

Så her er jeg!   

....

Efter 37 års ægteskab lå et par en aften i sengen, da hun pludselig følte hans hånd berøre sig på en måde han ikke havde gjort i lang tid.
Det kildede næsten da hans hånd berørte hendes nakke, gled videre, og fortsatte ned under taljen.
 
Så kærtegnede han hendes hals, og lod hånden glide ned over brystet, videre, til den stoppede ved den lavere del af hendes mave.
Han fortsatte – hånden gled op til indersiden af hendes overarm, fortsatte langs hendes side, rørte siden af hendes bryst igen – videre langs hendes venstre side – en blid berøring af hendes bagdel, videre ned til knæhasen. Hånden fortsatte op ad hendes inderlår, og stoppede ved den allerøverste del af benet.
Det samme gentog sig, denne gang på hendes højre side – indtil han pludseligt stoppede, rullede om på siden, og begyndte at se TV.

Da hun var blevet temmelig opstemt af hans kærtegn, sagde hun med sin mest kælne stemme: "Åh skat, det var vidunderligt - hvorfor stoppede du?"

Han svarede, lettere fraværende: "Jeg fandt fjernbetjeningen!"


.....


Hvorfor mænd står op, når de tisser...

Gud synes at være lige ved at være færdig med at skabe Universet, men havde lige to ekstra ting tilbage i sin sæk med evner, så han besluttede at dele dem mellem Adam og Eva.
Han fortalte parret, at en af de ting, han skulle give væk, var evnen til at stå op, mens man urinerer.
"Det er en meget praktisk ting" fortalte Gud, "jeg spekulerede på, hvem af jer der ønsker den evne?"
Adam sprang op og bralrede los: "Ah, giv den til mig! Jeg ville elske at kunne gøre det! Det er en af de ting, man skal kunne gøre. Ah ja, ah ja, vær så rar at give mig den evne, jeg vil være så taknemmelig! Når jeg arbejder i haven eller passer dyrene, vil jeg bare kunne stå op og lade vandet gå. Det vil være så fedt, at jeg vil kunne skrive mit navn i sandet.
Ah kære Gud, lad det være mig, som du giver denne evne, lad mig få lov til at kunne stå op og tisse, åh ja, åh ja ...
Han blev ved og ved med at plapre om alt det, der kunne gøre ham lykkelig og Eva havde virkelig ikke noget imod, at Adam blev den, der fik denne evne.
Og på den måde fik Adam evnen til at stå op og tisse. Han var overglad og fejrede det ved at vande barken på det nærmeste træ, alt imens han lo af fryd.
"Fint" sagde Gud, mens han kiggede ned i sækken for at se, hvad han havde tilbage. "Hvad har jeg så her? Åh ja, hjernen ..."


Black Diamond

Hvad er ligheden mellem en dino og en klog mand ????

De er begge udøde for mange år siden

..

Hvilket blad kommer man i hvis en mand smider sin kone ud over altanen??

Se og hør , og billede bladet..

Hvilket blad kommer konen i hvis hun smider sin mand ud over altanen ??

Bo bedre  :dans: :dans:


Black Diamond

I skal lige havde den her ...  :lol: :lol: :lol:



En kvindelig engelsk Tv-journalist lavede lang tid før krigen i Afghanistan
en udsendelse om kønsroller i hovedbyen Kabul.
Bl.a. bemærkede hun, at kvinder næsten altid gik 5 skridt bag deres
ægtemænd.
Journalisten var for nylig tilbage i Kabul og så, at kvinderne fortsat går
bag deres ægtemand.
Selvom Taliban-styret er væk, synes kvinderne nu at gå endnu længere bag
deres mænd og virker oven i købet tilfredse med at opretholde den gamle
skik.
Journalisten tog kontakt til en afghansk kvinde og spurgte hende: "Hvorfor
er I afghanske kvinder tilsyneladende så glade for den gamle skik?"
Kvinden så lige ind i øjnene på journalisten og svarede uden at tøve:
"Landminer!"


Morale: Bag enhver mand er der en klog kvinde....
Så fik vi også lige sat det på plads !!


Black Diamond

Lige en til  :lol:


FARTBØDE
 
Manden har lige købt sig en ny BMW M3,og er ude at checke grænser af.

Han har lige passeret 150 km/t da han ser de blå blink fra en politimotorcykel bag sig. Han beslutter sig til at køre fra den og sætter hastigheden op til 200 km/t , men må alligevel opgive efter flere kilometer, og kører ind i nødsporet og standser.

Betjenten kommer hen til vinduet med hele bogholderiet under armen, læner sig let mod BMW'en og siger:

"Jeg har haft en ualmindelig skidt uge, ikke andet end problemer hele vejen igennem.
Hvis du har en undskyldning jeg ikke har hørt før, så gider jeg ikke skrive dig"

Manden siger: "Der var en politibetjent der løb med min kone i sidste uge, og lige da jeg så de blå blink troede jeg det var ham, der ville levere hende tilbage!"

Betjenten: "Ha' en god aften"

Bawa


Soelberg`s SUN ferret

#7
Fordelene ved at blive gammel.....

Du kan spise aftensmad kl. 16
Du er fri for sexchikane
Folk anser dig ikke længere for hypokonder
Dine venner kan nemt holde på dine hemmeligheder, for de kan nemlig ikke huske dem
Ting du køber nu, når ikke at blive slidt op
Ingen forventer noget af dig mere
Du vil sansynligvis være en af de første der bliver frigivet i en gidselsituation
FORTSAT GOD DAG DU GAMLE

Soelberg`s SUN ferret

En jysk bonde var kommet til hovedstaden og ville en tur på halmtorvet....
En luder hang ud af vinduet.. og bonden råbte op:
hwa..ka do hjælpe me ? a hår sånt en musik i bowsen..
ja ja kom bare op sagde luderen..
de fik overstået det de skulle og bonden gik ned på gaden igen...
luderen råbte til ham:
det var sørme ikke meget musik du havde i bukserne
bonden svarede... nej a er heller itt wan til at spell i sån en stur hall....