Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En dygtig pige :P

Startet af Black Diamond, 22. November 2009, kl. 00:48

Black Diamond

Til dem der keder sig ,er der lidt at øve sig på her!!

Archer.wmv

tzari

Wauw hun er dygtig, håber dog ikke hun får problemer med den krop senere  ;) Vil også kunne skyde med bue og pil , hvor mon man kan gå til det henne :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato 22. November 2009, kl. 01:30
Wauw hun er dygtig, håber dog ikke hun får problemer med den krop senere  ;) Vil også kunne skyde med bue og pil , hvor mon man kan gå til det henne :fnis:

hahahaha :lol:
Kan lige forestille mig , dig stå at prøve det :lol:

tzari

Da jeg var yngre ville jeg let have kunne gøre det er jo også hypermobil  ;) :P Men min ryg er (heldigvis) blevet stiv og har ikke trænet yoga længe.  Det der med at ramme uha den var straks værre  :lol: :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato 22. November 2009, kl. 01:39
Da jeg var yngre ville jeg let have kunne gøre det er jo også hypermobil  ;) :P Men min ryg er (heldigvis) blevet stiv og har ikke trænet yoga længe.  Det der med at ramme uha den var straks værre  :lol: :fnis:

jeg ville ikke være i nærheden af dig så :lol: