Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dummere bliver det ikke

Startet af RockaHulla, 5. December 2008, kl. 01:59


Malene

LOL! :lol: :lol: Hvordan kan man være så dum :o
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

RockaHulla

Haha jeg ved det virkelig ikke! Hun må da gå rundt i en boble af en art  :lol:

tzari

hehe den skal min ungarnske kammerat have  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Hold da op hvor er hun dum :fnis: men det passer vist meget godt med hårfarven så :D

Jeg synes jeg har set hendei Amarican Idol på et tidspunkt

Julie

årh den har jeg set 1 mia. gange, det er såååååå hilarious!  :lol: :lol:
den her er også god: http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE

lille_jill

Citat fra: Amazing Ferret Dato  5. December 2008, kl. 11:07
Hold da op hvor er hun dum :fnis: men det passer vist meget godt med hårfarven så :D

Jeg synes jeg har set hendei Amarican Idol på et tidspunkt

Det var ikke sødt sagt :(

RockaHulla

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Den var genial. Julie!! LOOOOL

tzari

tyskland og italien pas på i invideres snart
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Da jeg var i usa var der en trailer til en film i tv, den skulle forestille at foregå i luxenborg tror jeg det var, og så zoomede filmen ind på verdenskortet i sydfrankrig... behøver jeg at sige at vi fik nogle fordomme bekræftet derovre :fnis:

Namilla

Jeg er glad for at penge skulle gå til velgørenhed! For hvis det bare var til hende, så havde hun da virkelig ikke fortjent at vinde...kors altså... "I know they speak French there, but I don't think France is a country"...gosh! Men jeg har også læst at 15% af alle amerikanere ikke kan nævne et land udenfor USA...de går åbenbart rundt og tror at USA er hele verden...

Namilla

Så lige klip nummer to... jamen altså...hvordan kan et land, hvor indbyggerne er så håbløst dumme, få så meget magt? Kors...
Synes det er vildt morsomt, at ingen stiller spørgsmål ved at Japan, Frankrig osv, ligger der hvor Australien plejer at ligge og har samme form...Utroligt at ingen af dem ved HVOR de lande ligger... Selv spørgsmål om USA kan de ikke besvære...(hvor kommer KFC fra...)...