Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Paint din ilder

Startet af Snabeldyr, 14. Juni 2010, kl. 23:54

Snabeldyr

en lille hyggelig tidsfordiv ting..

Udfortringen er let nok, tegn dine dyr i paint ( jo grimmer jo bedre og sjover )

her er mit forsøg

Stealing our hearts, then our sanity

Barky

Jeg har foreviget mine ildere, og indkapslet deres sjæle på dette unikke billed, vis lige aldrig nogen sinde er eller vil blive set før.

I kan jo selv gætte hvem der er hvem. *G*

Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg tog en udfordring op...højst ansporet af Julia (den &%##%!!!!!) som gav mig en dobbeltudfordring ved at sige man ikke kunne lave noget pænt i Paint...og jeg elsker paint :lol: ....om det blev pænt ved jeg ikke, men jeg har da forsøgt at vise at paint godt kan noget.....det er så sidste gang jeg nogensinde går så langt for at bevise en pointe!!!...



Og så vil jeg satme se nogle flere tegninger :D jeg synes den her tråd er skide morsom, sød og kreativ :D

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. Juni 2010, kl. 18:34
Jeg tog en udfordring op...højst ansporet af Julia (den &%##%!!!!!) som gav mig en dobbeltudfordring ved at sige man ikke kunne lave noget pænt i Paint...og jeg elsker paint :lol: ....om det blev pænt ved jeg ikke, men jeg har da forsøgt at vise at paint godt kan noget.....det er så sidste gang jeg nogensinde går så langt for at bevise en pointe!!!...



Og så vil jeg satme se nogle flere tegninger :D jeg synes den her tråd er skide morsom, sød og kreativ :D

den er satme da go

KariN

Trine: Nu ved jeg at du har mere end én ilder, så det er ikke i orden at det kun er Cossi du har tegnet ;)

:D Jeg følger med i tråden, for jeg syns det er en god idé, men jeg har ingen kreative evner *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato 15. Juni 2010, kl. 19:17
:D Jeg følger med i tråden, for jeg syns det er en god idé, men jeg har ingen kreative evner *G*

Så meget desto sjovere!! Kom så igang du!! Ingen undskyldninger!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

For sa... da hvor er i kreative.... Julia, er det "mopsede" Zallie jeg kan skue på din tegning? :fnis:

Trine, hvad sker der lige der? Hvor er du bare super god!! Men vidste jo godt du havde de evner, de er set før :ja:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

lussingen - Oh yeah... *G* Du har helt ret... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Hold op hvor er I dygtige!!!

Julie

Jeg tør ikke begynde at tegne efter Trine har uploadet et billede  :P

KariN

Julia: Jooo da jeg har masser af undskyldninger for ikke at være kreativ du ;)

:D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity