Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ved ik helt for jeg viser denne

Startet af AnneME, 26. August 2010, kl. 16:52

AnneME

Extreme Ferrets

ved ik helt for jeg viser denne :) men synes et sted den er sød :) fin dyrefamilie


http://www.youtube.com/watch#!v=ySacSga5OGs&feature=related

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja den er sød.. og sikke et dejligt rør de har! sårn et vil mine også gerne ha :dans:

AnneME

sidder også og ser en som har en ræv som kæledyr. det er da synd :(


Stubba

Du kan købe sådan et rør i silvan, jem og fix osv. Så er det godt nok bare hvidt istedet :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

Citat fra: Stubba Dato 26. August 2010, kl. 17:24
Du kan købe sådan et rør i silvan, jem og fix osv. Så er det godt nok bare hvidt istedet :)

De fås både i Hvid, Gennemsigtig og grå og i mange forskellige størrelser (i diameter) og længder :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Stubba Dato 26. August 2010, kl. 17:24
Du kan købe sådan et rør i silvan, jem og fix osv. Så er det godt nok bare hvidt istedet :)
hehe plejer også at købe de hvide men sys bare set var mget sjovt at det var gennemsigtigt!

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne

Jeg har det rør der, det er det bedste jeg nogensinde har købt til mine

Stephanie

Jeg plejer også at købe de hvide i Silvan.

Pt. har jeg 3 af de rør der tapet sammen (man kan købe sådan nogle "hjørner" hvor man kan sætte 2 rør sammen) og mine hygger sig storartet med dem. Specielt fordi deres rør nu er en del meter lange.

Og fordelen ved de hvide, er at de er så billige, så jeg smider dem bare ud når de begynder at lugte af død gnu, hvad jeg egentligt synes de gør ret hurtigt

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 26. August 2010, kl. 19:03
Jeg har det rør der, det er det bedste jeg nogensinde har købt til mine
hvor har du købt det??? har kun kunne finde de hvide...

Anne