Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeres værste mareridt

Startet af lille_jill, 20. Oktober 2010, kl. 22:29

lille_jill

Vi havde vidst engang en tråd med folks største drømme.
Men så kom jeg til at tænke: hvad er det jeres største skræk/mareridt. Altså en ting i er bange for skal ske i virkeligheden.



Jeg er selv sindsygt bange for, at nogen skal komme og sige at jeg ikke kan passe mine dyr og vil tage dem fra mig. Det tænker jeg ofte på og det må være min største skræk.

cibatuchsi

at jeg skal miste et eller flere af mine børn. det er en tanke jeg har haft tit på det sidste (siden daniel var syg)

Amazing Ferret

Mit værste mareridt lige pt er tanken om den dag jeg skal sige farvel til min højelskede Peanut. Bare tanken kan få mig til at græde. Selvfølgelig vil jeg også blive ked af det hvis det var en af de andre, men Peanut er bare noget helt specielt for mig

FerretParadise

Min mareridt er, at der bliver klaget over mine dyr larmer for meget, så jeg må skille mig af med dem.
Jeg må godt have mine ildere her for boligselskabet, men er alligevel bange for, at der er en (min overbo) der klager, og jeg så bliver bedt om at skille mig af med dem, eller flytte.
Ann Hillerslev.

Robert

Det aldrig en god ide at udgive på nettet hvad ens værste mareridt er man ved aldrig hvem der læser det :)

FerretParadise

Citat fra: Wolverine Dato 21. Oktober 2010, kl. 09:38
Det aldrig en god ide at udgive på nettet hvad ens værste mareridt er man ved aldrig hvem der læser det :)
Nu regner jeg da bestemt ikke med, at den mand er her på dette forum. Han ligner bestemt ikke en der overhovedet ved hvad en ilder er.
Og skal der klages over mine dyr, så kan det kun være pga larm fra dem, eller lugt, så det kan ikke være nogen udefra der klager. ;) De må jo godt være her, så der kan ikke klagers af en der ikke kan lide mig, som vil forsøge at skade mig. Som det jo desværre er sket før i dette til tider lidt sløje miljø.
Ann Hillerslev.

Robert

Ja sansynligheden er nok lille   :)

mette11

CitatMin mareridt er, at der bliver klaget over mine dyr larmer for meget, så jeg må skille mig af med dem.
Jeg må godt have mine ildere her for boligselskabet, men er alligevel bange for, at der er en (min overbo) der klager, og jeg så bliver bedt om at skille mig af med dem, eller flytte.
Sikke dog en smålig idiot!! Ildere larmer sgu da næsten ikke...prøv at tænk hvis du havde haft 5 børn!! Jeg er helt sikker på at børn havde larmet endnu mere end dine ildere gør!! Hvad ville de så gøre?? Bede dig om at gå af med dem?? Det grænser jo til artsdiskrimination!

FerretParadise

Nu har han ikke klaget over dem, jeg ved egentlig slet ikke, om han ved, at jeg har dyr.
Han er ikke ret meget hjemme, måske sammenlagt 1 mdr om året.
Men larmer mine dyr, feks skriger, så banker han i gulvet.
Ann Hillerslev.

AnneME

vi må ik have dyr her men vi flytter om lidt :)

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. Oktober 2010, kl. 23:18
Mit værste mareridt lige pt er tanken om den dag jeg skal sige farvel til min højelskede Peanut. Bare tanken kan få mig til at græde. Selvfølgelig vil jeg også blive ked af det hvis det var en af de andre, men Peanut er bare noget helt specielt for mig
Den hopper jeg med på.. Navnet skal bare laves om til Mikka!..

Da jeg troede han var dødsyg i sommer, græd jeg konstant i 8 dage, indtil jeg fik den gode dom fra dyrlægen!

Vh. Marianne

Lea

Citat fra: Wolverine Dato 21. Oktober 2010, kl. 09:38
Det aldrig en god ide at udgive på nettet hvad ens værste mareridt er man ved aldrig hvem der læser det :)

helt enig..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

#12
Citat fra: FerretParadise Dato 21. Oktober 2010, kl. 09:56
Citat fra: Wolverine Dato 21. Oktober 2010, kl. 09:38
Det aldrig en god ide at udgive på nettet hvad ens værste mareridt er man ved aldrig hvem der læser det :)
Nu regner jeg da bestemt ikke med, at den mand er her på dette forum. Han ligner bestemt ikke en der overhovedet ved hvad en ilder er.
Og skal der klages over mine dyr, så kan det kun være pga larm fra dem, eller lugt, så det kan ikke være nogen udefra der klager. ;) De må jo godt være her, så der kan ikke klagers af en der ikke kan lide mig, som vil forsøge at skade mig. Som det jo desværre er sket før i dette til tider lidt sløje miljø.

Ja det vil jeg godt skrive under på....det mareridt jeg var igennem for snart 2 år siden var ikke engang noget jeg havde skrevet om herinde  :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mit værste mareridt er at mine totter hopper ud i naturen og vi ikek kan finde dem igen. Tanken om at de højst sandsynligt vil lide en pinefuld død entet af sult eller kulde ville gøre mig helt ullykkelig...

AlisVolatPropiis

Citat fra: A_M_T Dato 22. Oktober 2010, kl. 19:42
Mit værste mareridt er at mine totter hopper ud i naturen og vi ikek kan finde dem igen. Tanken om at de højst sandsynligt vil lide en pinefuld død entet af sult eller kulde ville gøre mig helt ullykkelig...

Den er jeg sgu med på....idet hele taget bare at miste mine dyr af den ene eller den anden grund.