Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeres værste mareridt

Startet af lille_jill, 20. Oktober 2010, kl. 22:29

PiaLyng

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. Oktober 2010, kl. 19:45
Citat fra: A_M_T Dato 22. Oktober 2010, kl. 19:42
Mit værste mareridt er at mine totter hopper ud i naturen og vi ikek kan finde dem igen. Tanken om at de højst sandsynligt vil lide en pinefuld død entet af sult eller kulde ville gøre mig helt ullykkelig...

Den er jeg sgu med på....idet hele taget bare at miste mine dyr af den ene eller den anden grund.



Vil os hoppe med her.

Julie Stuhr

At min lejlighed brænder mens jeg ikke er hjemme, så jeg ikke kan redde mine dyr. (Det er så slemt at jeg kan ligge søvnløs pga den tanke, så jeg har overvejet at pakke en hurtig-ud-af-døren-taske med ildernes og Bodils mest nødvendige ting, samt mine yndlingsstilletter ..)
Og et andet mareridt er at der sker min familie noget, herunder også svigermekanik, dyr og bedste veninder, for at leve uden dem er simpelthen ikke til at bære.

Det er nogle syge tanker jeg har :-$

Mustela

Citat fra: Julie Stuhr Dato 22. Oktober 2010, kl. 20:22
At min lejlighed brænder mens jeg ikke er hjemme, så jeg ikke kan redde mine dyr. (Det er så slemt at jeg kan ligge søvnløs pga den tanke, så jeg har overvejet at pakke en hurtig-ud-af-døren-taske med ildernes og Bodils mest nødvendige ting, samt mine yndlingsstilletter ..)
Og et andet mareridt er at der sker min familie noget, herunder også svigermekanik, dyr og bedste veninder, for at leve uden dem er simpelthen ikke til at bære.

Det er nogle syge tanker jeg har :-$

Slet ikke, den med tasken, den brændende lejlighed, familien, dyrene osv -den kan jeg godt hoppe med på.... Jeg skal også have et reb, så dyrene kan hejses ned, fx gennem et vindue...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Julie Stuhr

Citat fra: Mustela Dato 22. Oktober 2010, kl. 21:07
Citat fra: Julie Stuhr Dato 22. Oktober 2010, kl. 20:22
At min lejlighed brænder mens jeg ikke er hjemme, så jeg ikke kan redde mine dyr. (Det er så slemt at jeg kan ligge søvnløs pga den tanke, så jeg har overvejet at pakke en hurtig-ud-af-døren-taske med ildernes og Bodils mest nødvendige ting, samt mine yndlingsstilletter ..)
Og et andet mareridt er at der sker min familie noget, herunder også svigermekanik, dyr og bedste veninder, for at leve uden dem er simpelthen ikke til at bære.

Det er nogle syge tanker jeg har :-$

Slet ikke, den med tasken, den brændende lejlighed, familien, dyrene osv -den kan jeg godt hoppe med på.... Jeg skal også have et reb, så dyrene kan hejses ned, fx gennem et vindue...

Et reb .. Godt du siger det, jeg bor på 2. sal :p

Anne

Der var engang en der havde lavet noglee poser  man kunne putte sine ildere i o tilfælde af brand, med lange snore i så man kunne hejse dem sikkert ud af et vindue. jeg kan ikke huske hvem det var, men jeg overvejede det ret meget.

Stephanie

Citat fra: Mustela Dato 22. Oktober 2010, kl. 21:07
Citat fra: Julie Stuhr Dato 22. Oktober 2010, kl. 20:22
At min lejlighed brænder mens jeg ikke er hjemme, så jeg ikke kan redde mine dyr. (Det er så slemt at jeg kan ligge søvnløs pga den tanke, så jeg har overvejet at pakke en hurtig-ud-af-døren-taske med ildernes og Bodils mest nødvendige ting, samt mine yndlingsstilletter ..)
Og et andet mareridt er at der sker min familie noget, herunder også svigermekanik, dyr og bedste veninder, for at leve uden dem er simpelthen ikke til at bære.

Det er nogle syge tanker jeg har :-$

Jeg har en pakket og klar transportkasse stående fremme altid både så de kan sove i den når de har lyst, men også i tilfælde af brand.

Slet ikke, den med tasken, den brændende lejlighed, familien, dyrene osv -den kan jeg godt hoppe med på.... Jeg skal også have et reb, så dyrene kan hejses ned, fx gennem et vindue...