Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

københavner i jylland

Startet af tzari, 31. Marts 2009, kl. 19:24

tzari

En københavner kom gående af en grusvej og nød den flotte natur, et sted i jylland.
Vejret var dejligt og han nød den friske luft.

I jylland er der mange levende hegn, og da han kom forbi endnu et, så han en flok køer stå og græsse...han sukkede dybt og nød synet, ren Morten Koch.
"Hvad fanden er det?" tænkte han"...der står sgu en mand, på en halmballe bag den ko?"

Som den turist og flinke og høflige københavner han nu engang var, ville han ikke blande sig...

Han gik videre og nød solen, fuglene og den skønne natur.
Et par kilometer senere kom han forbi endnu en mark med køer.
"Ikke så mærkeligt, frisk mælk smager så godt" tænkte han, "...der er så dejligt på landet, at man kan smage dét"
I det fjerneste hjørne på marken, så han endnu en landmand med overall nede stå på en halmballe, bag en ko...
Han grinte lidt for sig selv og skyndte sig videre..."Dem om dét" tænkte han

Efter en halv times tid, og lidt funderen, blev han enig med sig selv om, at det kunne da egentlig være sjovt at prøve...og heldigt nok var der en mark med køer.
Han greb en halmballe løb ind på marken mens han fik smidt bukserne.
Fik lokket en ko til og halmballen bag ved...koen var mere end villig...både koen og han nød dét
Lige som han var ved at være færdig, blev han afbrudt af høje grin fra grusvejen...han fik hurtigt bukserne op
Lidt pinlig, gik han de to bønder i møde...han kunne kende dem fra før.
"Hvad fanden griner i af?" spurgte han "I stod sgu da selv og pulede hver jeres ko før!!!"

"Ja," svarede den ene "men for fanden, den ko er jo grim
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

En københavner er blevet inviteret til jagt i Vestjylland, og han vil selvfølgelig gerne imponere disse jyder. Så han tager en tur til Japan for at anskaffe sig en speciel jagthund. Det specielle ved denne jagthund er, at den kan gå på vand. Københavneren kommer så til Vestjylland, og jagten kommer godt i gang. Jyderne skyder masser af ænder ned, og deres hunde farer (svømmer) ud i søen og henter. Københavneren tænker, at det er tid at imponere dem, så han skyder også en and, og da den er faldet ned, farer hans hund ud på søen for at hente den. Hunden kommer tilbage, og den har selvfølgelig kun våde poter. Men jyderne lader sig ikke imponere af dette, og skyder bare videre. Dette kan københavneren ikke forstå, så han skyder endnu en and, og hunden henter også den til ham. Jyderne reagerer stadig ikke. Op ad formiddagen drager alle jægerne op til den lokale kro, for at få kaffe. Her sætter københavneren sig mellem 2 jyder, hvorefter han spørger den ene, om ikke han har set hans hund, som kan gå på vandet. Jyden svarer: - Er det dig der har en hund, som ikke kan svømme ??
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

det kan godt være det er mig der er idiot, men jeg fatter dem ikke  :S

Amazing Ferret

Måske man skal være københavner før man forstår dem :fnis:

Anne

Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Marts 2009, kl. 21:54
Måske man skal være københavner før man forstår dem :fnis:

Det var ellers noget af en beskyldelse!
jeg forstår dem godt men jeg er aldeles ikke københavner :X

tzari

jeg er fynbo opvokset i jylland jeg forstod dem også-er nok en bekræftigelse på alle århus historierne vi oplever nu  :lol: :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato 31. Marts 2009, kl. 22:39
Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Marts 2009, kl. 21:54
Måske man skal være københavner før man forstår dem :fnis:

Det var ellers noget af en beskyldelse!
jeg forstår dem godt men jeg er aldeles ikke københavner :X

Hehe, jeg fatter dem heller ikke og jeg er bestemt heller ikk københavner :fnis: men man ved jo aldrig

RockaHulla

Forstår dem godt, men de er lidt tørre  :fnis:

Men denne her:
Citat fra: tzari Dato 31. Marts 2009, kl. 19:24
Som den turist og flinke og høflige københavner han nu engang var, ville han ikke blande sig...
må du længere ud på landet med  :fnis: Vi er ikke høflige hehehehe

tzari

fnis en joke skal ikke være realist

hmm 2 fra aarhus fattede dem ikke.... :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner