Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Verdens mest mærkelige sagsanlæg

Startet af PiaLyng, 19. April 2009, kl. 19:03


Amazing Ferret

Jeg har kun en ting at sige - folk skulle se at blive voksne  :fnis:

Dem jeg dog synes er værst er de amerikanere som sagsøger McDonald fordi de er blevet fed af deres mad - så lad dog vær med at spise det for hulen da

Og så var der dem der sagsøgte et cigaretfirma for de havde fået lungekræft - var det firmaet der tvang dem til at ryge?

Bawa


tzari

mon ikke det er en aprilnar. den er postet 001 den 1/4  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Jeg tror ikke det er en aprilsnar... jeg har hørt nogle af dem før...
Men det understreger jo bare, hvor dumme amerikanere er... den manglende evne til selv at påtage sig skyld, for det der er sket!...
Desuden har jeg hørt, at der i usa skal stå på fx video-maskiner, at man ikke må putte tøj ind i dem, fordi en familie lagde sag an, efter at deres video var brændt sammen, fordi sønnen havde puttet sine strømper ind i den...
Der står i øvrigt også på mikrobølgeovne, at de ikke må bruges til at tørre kæledyr, fordi en kvinde havde forsøgt at tørre sin puddel i mikroovnen, og derefter lagde sag an...