Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Et besøg i nærheden??

Startet af Netty, 30. November 2009, kl. 19:02

tzari

skal vi sige nytårs aften så er vi hos dyrene men kan hygge alligevel (er faktisk frisk hvis nogle vil mødes til nytår er altid hjemme ved mine dyr ) :dans: :fnis: Ej hvad dage kan i.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

I dec kan jeg IKKE:
4-5-9-14-15-16-21-22-24-27-28-29-30.

Så i skal nok ikke gå efter hvornår jeg kan, men bliver glad hvis jeg kan :)...

Vh. Marianne

Shamua


Vh. Marianne

Netty

hvis man ikke har ilder og sådan er man så også velkommen hvis man bor på fyn :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg gåre ud fra det er bedst i en weekend. jeg mener godt jeg kan d. wekkend der hedder noget m. den 12(?) og noget med den 18 (?)
Nytårs aften kan jeg desvørre ikke da vi næsten lige har fået en hvalp så han skal ikke passes men bare være hjemme med os! men det lyder ellers som en skide hyggelig idee!

Shamua

Citat fra: A_M_T Dato  1. December 2009, kl. 09:34
jeg gåre ud fra det er bedst i en weekend. jeg mener godt jeg kan d. wekkend der hedder noget m. den 12(?) og noget med den 18 (?)
Nytårs aften kan jeg desvørre ikke da vi næsten lige har fået en hvalp så han skal ikke passes men bare være hjemme med os! men det lyder ellers som en skide hyggelig idee!

d. 12 eller 18 lyder fint med mig :)

Vh. Marianne

Netty

uhhe det er lige de 2 dage jeg ikke kan.. hvad med den 11??

Shamua

Citat fra: Netty Dato  1. December 2009, kl. 12:16
uhhe det er lige de 2 dage jeg ikke kan.. hvad med den 11??

Der kan jeg også

Vh. Marianne

Katrine

Jeg kan alle 3 dage, men 11 og 18 bliver da pænt sent, da det jo er hverdage?
Ildere: Loppen & Bamse

Netty

den 11 skulle gerne være en lørdag

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

tzari

#26
ok så er der den 12-13 eller 19 og 20. Så har i 4 dage at skændes om  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

jeg kan alle 4 dage så i andre må vælge hvad der er bedst :)

Vh. Marianne

Netty

men er der nogle der kan fredag den 11???

Shamua

Citat fra: Netty Dato  2. December 2009, kl. 10:39
men er der nogle der kan fredag den 11???

Personligt kan jeg godt, men det er nok ikke så godt en hverdag hvis nogen skal arbejde, så bliver det alt for sent om aftenen!

Eller hvad..??

Vh. Marianne