Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Møde ?

Startet af jean08, 4. April 2010, kl. 19:44

jean08

Ved ikke hvad man kalder det, men søger nogle der bor i Randers som har en eller flere ildere, fordi jeg godt kunne tænke mig at møde andre med ildere og se hvordan min ilderdreng reagere på andre ildere.

Så hvis der er en eller flere der kunne være intresseret må i gerne skrive (:

Mia-musen

Det kunne være vi skulle holde familie kom sammen en dag?
evt få vores totters forældre med :D

jean08

Ja det kunne være, men har i fået kontakt til alle nu ?

Cille

Jeg bor i Assens,altså ca 30. min fra Randers
Jeg har da en del dyr hvis det er noget :)

jean08

Cille - Nu ved jeg ikke om du hentyder til at jeg skulle komme til Assens, men søger netop nogle i Randers fordi pengepungen ikke tillader at tage uden for Randers (:

Cille

Jo det var da nok derfor.
Men jeg kunne jo måske også engang komme forbi,men det bliver ikke sådan lige foreløbig,da jeg har travlt med en del ting, og med mine tæver.
Men må da lige se om jeg skal til Randers en dag og kan kigge forbi...har da trods alt dyrlæge derude

Mia-musen

Vi har fundet deres søster.. og så har vi jo 2 og så har opdrætter jo selv en af pigerne.. så det er kun pasteldreng nummer 2 vi bare slet ikk har set skyggen af desværre :(

A.C

Som vi har snakket lidt om, vil jeg gerne mødes :) Vil jo også gerne se dine rotter :fnis:
Hvis du så får mod på det, kan jeg tage mine ildere og min bil og så kan vi køre sammen ud til Cille:)

jean08

Cille - Ja det kan du jo lige se hvis det er ..
Mia-musen - Hvor skulle pastel dreng 2 bo henne ?
A.C - Ja, hvornår har du da tid, vil jo gerne se om han kan sammen med en anden ildere før jeg fører ham sammen med en masse andre ildere (:

Mia-musen

Han kom til svendborg men hende der købte ham var en urtoværdig kælling og vil ikk engang fortællle hendes søster hvem hun ahr solgt ham videre til hvilket der stod i kontrakten at han ikke måtte