Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dansk Ilder Forening - træf på naturhistorisk museum århus(afholdt)

Startet af Anne, 31. Marts 2009, kl. 22:16

Anne

Så er det endnu engang blevet tid til det årlige træf på naturhistorisk museum i Århus.

Det er søndag d 19 April fra 10.30-15.30
Det er gratis for foreingens medlemmer og selvfølgelig også hvis man når at blive medlem inden eller laver en aftale om at betale medlemsskab på dagen.

Andre skal betale 50 kr i entre.

Tradition tro vil der være kåringer med fine præmier  :D

Der er øremidekontrol ved indgangen. Har dyrene øremider så bliver man afvist i døren! Kan man fremvise en attest fra dyrlæge som er max 2 dage gammel hvor der står at ens dyr er øremidefrie så slipper man for kontrollen (bemærk at dyrene tages i nakken til øremidekontrollen). Ved indgangen skal også vises vaccinationspapirer.

Tilmelding til jyj@mail.tele.dk inden den 12 april.

Mere information findes på http://www.ilder.dk under arrangementer.

Amazing Ferret


Julie

jeg melder mig til så snart jeg ved, at jeg ikke skal andet den 19. :) det skal nok blive hyggeligt - det var det i hvertfald sidste år

Namilla

Jeg skal lige have tjekket ører på mine imorgen, hvis de er fri for øremider (hvad jeg 100% regner med), så melder jeg mig også til...

Julie

nåe ja for søren, godt du siger det! jeg må hellere få købt noget til at dryppe dyrene med. det ville være træls at møde op med øremider - ævbæv!

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner


Namilla

Så er jeg også tilmeldt, men kun med 2 ildere.... Felix har ingen glæde af at komme med, for han vil helst være hos mig eller i kassen...
Lige et spørgsmål... jeg tjekkede lige vaccinationsattest, og jeg har ikke fået sedler på dem individuelt, kun en kvittering hvor der står alt hvad der blev lavet den dag...men der står helt tydeligt at de er vaccineret (men hunden står fx også derpå)... er det godt nok?

Soelberg`s SUN ferret


Anne

Citat fra: Namilla Dato  1. April 2009, kl. 10:55
Så er jeg også tilmeldt, men kun med 2 ildere.... Felix har ingen glæde af at komme med, for han vil helst være hos mig eller i kassen...
Lige et spørgsmål... jeg tjekkede lige vaccinationsattest, og jeg har ikke fået sedler på dem individuelt, kun en kvittering hvor der står alt hvad der blev lavet den dag...men der står helt tydeligt at de er vaccineret (men hunden står fx også derpå)... er det godt nok?
Hvis det er tydeligt ud fra den at ilderne er vaccineret den dag så er det fint. Man skal bare kunne dokumentere det og det kan du jo.

Namilla

Ja, det fremgår tydeligt at de er vaccineret og helbredsundersøgt...

Anne

Det er intet problem så, så længe vaccinen er mod hvalpesyge og ikke er forældet :)

Namilla

Der står: 26/11-08 Vaccination 2.patient, 1 dosis Febrivac Dist og så navnet på ilderen... det er vel helt ok?

Anne


NemoToft

Hej. Så har jeg også sendt en mail afsted. Gixxer og jeg må heller tage med Namilla og holde hende i ørerne  :). Dolly.