Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ændring i farve og udseende

Startet af Peewit, 30. Juli 2009, kl. 00:18

Peewit

Hvor ofte ændre jeres basser farve(lysere-mørkere ect.), maske(mere-mindre ect.) osv? Ændre deres udseende sig kun i forbindelse med pelsskifte?

Jeg kom nemlig lige til at kigge på Dobby i dag og hans maske er blevet meget mørkere og større i løbet af de sidste 3 uger plus, at han er blevet meget mørk på ryggen og lysere på skulderne. Det undre mig lidt da han jo har fået sommerpels for længst.
Men synes egentlig, at hans pels er blevet meget anderledes efter jeg har skiftet foder, hvilket jeg synes er super for den er blevet pænere og mere blød, så tænkte nok lidt på om det andet kan hænge sammen med det?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Line

Min pige ændrer sig en lille smule hele tiden. Ikke så meget, men lige pludselig får man kigget ordentligt på hende og kommer til at tænke - det var da vildt! Det er alt fra hår farve, maske farve/form og evt. farve på næsen....

Anne

Mine ændrer sig med pelsskifte men de skifter tit pels uendeligt langsomt. Sådan at deres sommerpels begynder som en mørk trekant på hovedet der langsomt breder sig ud over hele kroppen til sommerpelsen.

Cille

De fleste af mine skifer farver ved de alm pelsskifte.
Men har så også en kamæleon ilder som skifter farver som vinden blæser :lol:
Det er venus,og hun skifter farver ret tit og lige nu er hun mest pastel agtigt,næste uge kan det vare standard agtigt...man ved aldrig med hende