Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Weeeee! Jeg får en ilder mere i dag :O)

Startet af Danja, 21. Februar 2010, kl. 10:59

Danja

Daisy har virket meget ensom efter at Lilli blev solgt, og har virkelig været ved at drive mig til vanvid. Hun har været ekstremt kontaktsøgende og jeg har ikke kunne lave noget som helst uden at hun har kravlet rundt på mig, slikket på mig, eller rendt mig om benene. Og jo det lyder da meget hyggeligt, men efter 3 uger bliver det altså lidt for meget  :lol:

Så efter en del overvejelser har jeg besluttet mig for at jeg skal have en ilder mere så Daisy kan få noget selvskab, og efter en del søgen har jeg nu fundet en ilder der lyder helt perfekt og skal op og hente ham i dag :D
Han hedder Gunnar (overvejer stærkt om jeg skal finde et andet navn til ham  :fnis:) er 8 måneder gammel, og så er han vandt til at gå sammen med en hund og plejer at ligge og putte sammen med den :D
I mine øre lyder han bare helt perfekt, og ihhhh hvor jeg da glæder mig til at jeg skal hente ham i eftermiddag :D

Stubba

ej, hvor dejligt :)
jeg glæder mig til at høre mere om det :) (og se billeder :D)

- jeg kunne godt forestille mig at hvis hun var så kontaktsøgende HELE tiden, kunne man godt hurtigt få for meget. hehe.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Lyder da fantastisk.. :) Jeg synes Gunnar er et flot navn :P Gunnar betyder soldier/warrior. :P

Du kan eventuelt kalde ham Gunnar Gun  :lol:

http://www.20000-names.com/male_scandinavian_names.htm

Vh. Marianne