Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

1 blev til 2, 2 blev til 3, 3 blev til 4. Plus nyt navn!

Startet af CarinaNielsen, 3. Marts 2010, kl. 18:20

CarinaNielsen

Heej alle dejlige mennesker.

Som mang af jer ved har jeg 3 dejlige basser. :)
Det er min ''lille'' baby Rattatulie, han er snart blevet een stor dreng.
Og så er der Jerry, min putte trold og Rattatulie's Super legekammerat.
Og lille Montana, Mors lille pige, altid ligge ved mig kravle op på mine skuldre når jeg laver mad. (kunne jo være jeg kunne smage). og kysser altid mor godnat.

Og så jerry og montana's Gamle legekammerat fra stine, Victor.
Synes victor ikke er så et kønt navn og hvis jeg har mulighed for og ændre navn så gør jeg det. :) Får ham hjem når pia lyng har været ovre og hente ham.. :)
men ved ikke om det skal være Jago eller Tarzan.

det skal være noget disney, Rattatulie den lille rotte fra filmen, Jerry (tom og jerry), og Montana (Hannah Montana). :)

Jago (fuglen i Aladin)
Tarzan (ved i jo alle)
Basserne fra Herning. :)

Thomas klausen

jeg ville vente vis jeg var dig og se ham an og så når du har set ham an så sæt dig og se lidt disney for det kunne jo være lidt fedt vis navnet så passede på hans personlighed ikk ;)

CarinaNielsen

Citat fra: Thomas klausen Dato  3. Marts 2010, kl. 18:38
jeg ville vente vis jeg var dig og se ham an og så når du har set ham an så sæt dig og se lidt disney for det kunne jo være lidt fedt vis navnet så passede på hans personlighed ikk ;)

Som jeg skrev ovenover, ''Synes victor ikke er så et kønt navn og hvis jeg har mulighed for og ændre navn så gør jeg det''.
det betyder at hvis victor ikke passer til ham og han ikke reagere på det så får han et nyt navn.
Basserne fra Herning. :)

RockaHulla


Malene

Hvis du kun har de to valgmuligheder, så synes jeg meget bedre om Victor. Så jeg lader være med at stemme :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

CarinaNielsen

hehe bare iorden malene. :) det er jo slet ikke sikkert han skal have nyt navn fordi kan jo være victor den store lige er ham :)
Basserne fra Herning. :)

Soelberg`s SUN ferret


Viktor passer bare vildt godt til ham, så jeg stemmer for at han beholder sit nuværende navn ;)

Thomas klausen

det jo ikke sikkert at nogen af de 2 navne passer  ;) det jeg ville frem med var at du skulle se ham an og så kikke på om han altid gør noget spicelt som gør at måske navnet skulle vælges ud fra det og ikke hvad du syntes lyder godt ;) men det jo helt op til dig