Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Zander og zoey

Startet af ninoberg, 22. April 2010, kl. 23:04

ninoberg

så fik jeg mine to ildere hjem :) de er så søde og dygtige. de hedder zander og zoe. billeder kommer imorgen :)

Stef89

Tillykke med dem <3 Glæder mig til at se billeder af de to 8)

Line

Tillykke med dem :) Hvor kommer de fra?

Sølvsten



ninoberg

tak :) det var nogle en ejer havde efterladt hos en eks kæreste. så hun har alle papirene på dem desværre. men regner med at få dem snart. de er virkelig nemme og artige :D og så dygtige til at gå i snor. de bider på inden måde og kommer når man kalder :) er så lykkelig. har nu lige bestilt mit voliere hjem :) det bliver så lækkert. har også bygget en isoleret redekasse de kan kravle op i og putte. og så skal jeg i skoven og finde en masse græne og træstubber jeg kan hænge op og sætte derind så de kan hoppe rundt og lege. vil også gerne ha nogle rør i træ, det arbejder jeg stadig på at finde. det er jo lækkert nar alt andet er natur materiale at rørne så også er det :)  :fnis:

Søger ilder (Blaster)

Nåh det er dem fra dba  :) De lyder også fine. Glæder mig sådan til i morgen hvor jeg skal hente vores. :love:

ninoberg

ja det er :) var helt sikker lige da jeg så dem at det skulle være dem :) hvor dejligt hvor er dine fra?

Søger ilder (Blaster)

Jeg skal fra ringkøbing til Taastrup i morgen, så det er noget af en tur ;) Skal hente en dejlig han på 1,5 år derovre :love:
Ved også bare at det er ham der er den rigtige for os, og når vi lige er lidt inde i tingene skal han nok have en kammerat :ja:

Lea

tillykke med dine ildere (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Charlotte

Tillykke med dine nye ildere men hvis de bor indenfor nu, så må du altså ikke sætte dem udenfor hvad enten en kasse er isoleret eller ej. Det er for alt for koldt både om dagen og om natten! Du skal stadig vente til engang til sommer hvilket jeg efterhånden har skrevet til dig nogle gange.

Det skal være noget af nogle tykke grene hvis de skal kunne kravle op på dem. Det er ildere du har købt, ikke deguer.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninoberg

har ikke sagt de går ude endnu jo? bare at jeg er ved at lave deres bur? og mig bekendt findes grene i mange tykkelser, også store nok til ildere kan lege på dem. og er ikke dum ... så ved da godt at jeg ikke har købt en degu??

Søger ilder (Blaster)

Kan der ikke komme lidt ro på igen? Tror da bestemt ikke Ninoberg vil smide de 2 ud endnu. Det er jo ikke kun med ildere den regel gælder! Det gælder jo alle dyr >:|

Så vidt jeg kan se vil Ninoberg bare spørge jer kloge hovder om råd til voliere i hendes anden tråd? Og i denne tråd vil hun bare dele sin glæde over hendes 2 nye pelsvenner :dans: Det har alle vel lov til?

Mvh Sara
(Der bliver nybagt ilderejer i morgen! :D)

Julie Stuhr

Citat fra: SaraAnsbjerg Dato 23. April 2010, kl. 18:49
Kan der ikke komme lidt ro på igen? Tror da bestemt ikke Ninoberg vil smide de 2 ud endnu. Det er jo ikke kun med ildere den regel gælder! Det gælder jo alle dyr >:|

Så vidt jeg kan se vil Ninoberg bare spørge jer kloge hovder om råd til voliere i hendes anden tråd? Og i denne tråd vil hun bare dele sin glæde over hendes 2 nye pelsvenner :dans: Det har alle vel lov til?

Mvh Sara
(Der bliver nybagt ilderejer i morgen! :D)

Jeg tror heller ikke Charlotte mente noget ondt med det - nogle tænker måske bare ikke over, at ilderne ikke bare må lukkes ud flere timer når de ikke er vant til det. Og hvis andre nye ilderbruger misforstår det og tror de kan, så skal vi jo lige have det på det rene, at det må de ikke, når de ikke er vant til det :)

Og tillykke med ilderne, Ninoberg :)

Søger ilder (Blaster)

Det har du helt ret i ;) Det ville være alt for koldt for dem at komme ud nu.