Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

øv bøv til dyrlægen

Startet af Fuske, 3. August 2010, kl. 13:06

Fuske

Citat fra: Anne Dato  5. August 2010, kl. 23:30
Eftersom mårer ikke ligefrem er noget man må holde som kæledyr så tvivler jeg på der findes specielt mårkyndige dyrlæger. Og hvis du mener minkkyndige så er en mink og en ilder heller ikke det samme jo. Men så lænbge dyrlægen er klar over forskellene kan det nok være ok til nogle punkter.

nej jeg mente mår. han fortalte han havde mange mår (vilde) inde idet han er dyrlæge for dyrenes beskyttelses vildtstation. han var også fuldt ud klar over løb og brundst og de ting der kan følge med og blev  egentligt føsrt usikker på om han var god  nok da jeg begyyndte at ævle  silver og genetik og skrøbelig grundet sin baggrund  indtil nu  :lol:

men mår arbejdede  han  med som vilde dyr ved dog  ikke med mink  dem tror  jeg ikke han har så  mange af (botset fra til aflivning på grund af de spader der slap tonsvis  af mink ud her for nogle år siden  :X :@)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Robert

Citat fra: Anne Dato  5. August 2010, kl. 23:30
Eftersom mårer ikke ligefrem er noget man må holde som kæledyr så tvivler jeg på der findes specielt mårkyndige dyrlæger. Og hvis du mener minkkyndige så er en mink og en ilder heller ikke det samme jo. Men så lænbge dyrlægen er klar over forskellene kan det nok være ok til nogle punkter.

der er ingen tvil om at de ikke er de samme men de er ved i familie med hinanden? Og har vel mange ligheder?

Fuske

Citat fra: Robert Dato  6. August 2010, kl. 10:02
Citat fra: Anne Dato  5. August 2010, kl. 23:30
Eftersom mårer ikke ligefrem er noget man må holde som kæledyr så tvivler jeg på der findes specielt mårkyndige dyrlæger. Og hvis du mener minkkyndige så er en mink og en ilder heller ikke det samme jo. Men så lænbge dyrlægen er klar over forskellene kan det nok være ok til nogle punkter.

der er ingen tvil om at de ikke er de samme men de er ved i familie med hinanden? Og har vel mange ligheder?

ogsåmin tanke her..og når jeg nu ikke lige har hende allison rundt om hjørnet tænkte jeg at ham her måske kunne trænes op? (hehehe nok ikke lige DEN måde jeg skal formulere det på :D)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Anne

Citat fra: Fuske Dato  6. August 2010, kl. 09:20
Citat fra: Anne Dato  5. August 2010, kl. 23:30
Eftersom mårer ikke ligefrem er noget man må holde som kæledyr så tvivler jeg på der findes specielt mårkyndige dyrlæger. Og hvis du mener minkkyndige så er en mink og en ilder heller ikke det samme jo. Men så lænbge dyrlægen er klar over forskellene kan det nok være ok til nogle punkter.

nej jeg mente mår. han fortalte han havde mange mår (vilde) inde idet han er dyrlæge for dyrenes beskyttelses vildtstation. han var også fuldt ud klar over løb og brundst og de ting der kan følge med og blev  egentligt føsrt usikker på om han var god  nok da jeg begyyndte at ævle  silver og genetik og skrøbelig grundet sin baggrund  indtil nu  :lol:

men mår arbejdede  han  med som vilde dyr ved dog  ikke med mink  dem tror  jeg ikke han har så  mange af (botset fra til aflivning på grund af de spader der slap tonsvis  af mink ud her for nogle år siden  :X :@)

jamen så længe han er klar over sine begrænsninger så kan en del ting nok overføres.

Det er jo altså heller ikke alle der har allison rundt om hjørnet! Vi har mange fantastiske ilderdyrlæger i danmark der hverken er Allison eller Lone.

jeg bruger selv Vibeke Relund på Herning dyrehospital og ville ikke bytte hende for nogen som helst, og jeg ved der sidder en dygtig i århus også og en i randers, og jeg tror også i Aalborg.

Måske din dyrlæge kan blive en fantastisk ilderdyrlæge, da ingen af os kender ham så kan vi jo ikke sige det.