Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

XXX i Aalborg

Startet af Julbert, 30. August 2010, kl. 19:20

Charlotte

Tillykke med ham.  :)

Du kan ikke forvente at de bare kan sammen fra dag 1. Selvfølgelig sker det nogen gange og det er skønt, men normalt må man forvente at det tager noget tid at føre dem sammen så at den ene er bange er helt normalt. At han så kan sammen med din anden er jo bare dejligt.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lena og Peter

Tillykke med din nye ilder... Vi vil altså gerne se nogle billeder.. :fnis:

Peewit

Håber de bliver bedste venner :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

uhh tillykke.. Billeder billeder!!!

Peewit

Er de blevet gode venner?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julbert

#20
^^ Sorry, jeg ikke har svaret, har ikke været herinde siden den dag, har haft nok at se til med ildere og eksamensopgave.. Men nej, de blev ikke venner, og grunden til jeg skriver datid, er fordi han fik fat i Mille, som jo bestemt ikke kunne li' ham og gjorde hvad hun kunne for at komme væk fra ham. Han fik hende åbenbart bidt i benet/foden, kunne ikke helt se hvad pokker der var sket udover Mille ikke støttede ordentligt på poten og det gjorde simpelthen jeg afleverede ham tilbage. Jeg kunne ikke holde ud til at se Mille, min elskede lille pige, være så bange, hun til sidst ikke ville ud af buret. Hun har nu nærmest ikke mere pels på halen, om hun har tabt det i forbindelse med hendes skræk og nervøsitet for ham ved jeg ikke, men der er ikke meget tilbage i hvert fald. Hun ændre hellt adfærd til at være stille og sad enten kun hos min kæreste, jeg selv eller oppe i vinduskarmen, hvor han endnu ikke havde fundet ud af at komme op. Alt det kunne jeg simpelthen ikke holde ud eller byde hende, SÅ vigtigt var det heller ikke at få en mere, at hun skulle, i mine øjne lide og ha' det skidt, så han kom tilbage, da "jagten" på Mille kunne ha' fortsat i måneder, og det synes jeg som sagt ikke var det værd - det var for synd for hende - hun havde jo ikke valgt han skulle være der, men det havde jeg, og det kunne jeg ikke klare at tænke på.
Men ellers en fantastisk ilder, han var så super overfor os alle undtagen Mille altså.. Det var noget skidt, men har lært det af det, at vi her i huset bare er os fire som vi hele tiden har været, det er det bedste.
Jeg frabeder mig kloge ord eller folk der har ondt et vis sted over "jeg ikke gav det nok tid" osv, kun jeg så hvordan det foregik herhjemme, og hvor meget det påvirkede Mille, det gjorde ingen andre. Jeg syntes heller ikke det var sjovt at aflevere ham tilbage, det havde min samvittighed det ikke godt med, men heller ikke med at lade ham blive hjemme og tæske Mille og så var det selvf. ham der måtte væk og ikke Mille, så sådan er det :)

Peewit

Det var da ærgeligt.
Jeg synes det lyder som den rigtige beslutning du har taget. Han skal nok finde et godt hjem :)
Håber Mille er blevet sig selv ige noven på den tur.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julbert

Det var rigtig ærgeligt. Han var en rigtig sød stor bamse, både over for kæresten og jeg, og Freja og ham legede - indtil Freja den gamle kone ikke kunne følge med ham mere og måtte ha' pause - han var dobbelt så stor og dobbelt så meget energi, så det tog hårdt på hende :P
Men jo tak, Mille er klar på ballade igen og var det efter nogle dage da det ligesom gik op for hende han ikke stod på spring i lejligheden mere. Selvtilliden, det gode humør, og ja bare den "gamle" Mille er kommet tilbage, så nu styrer hun hytten igen med hård pote ;)