Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Øv øv øv

Startet af Minority ferrets, 2. Februar 2011, kl. 11:13

Minority ferrets

Ja nu skal jeg altså lige have luft!!! Det er ikke fordi jeg vil være ond eller tale dårligt om folk, men vil lige beskrive hvor ked af det jeg er.

Jeg ringede på en ilder her den anden dag fordi min mand havde set den her helt lyse silver dreng som han gerne ville have. Da han viser mig ilderen på gul og gratis kan jeg genkende billedet af en herinde fra som skriver at hun er interesseret i den :(
Så ringer vi på den og siger vi gerne vil komme og se den, men... Den er solgt! Og til hvem? Ja det er jo så lige det... Der har kørt en tråd herinde så sent som i september om en pige og hendes kæreste som ikke havde råd til at få steriliseret deres lille pige og derfor røg hun til salg. Nu har jeg holdt øje med gul og gratis og den blå avis fordi jeg ved hvor meget min mand ønsker sig en silver dreng, og det lader til at hun skriver på alle de ildere der er som koster mindre end 1000 kr.
Øv øv øv... Et er at vi ikke kan få den dejlige dreng vi gerne vil (sådan er livet jo  :) ), men værre er at denne smukke silver dreng (OG HANS BROR!) kommer hjem til de racistiske chihuahuaer, som åbenbart også var en grund til at de skulle af med tidligere nævne hun. De kan, ifølge en tidligere tråd herinde, ikke kan lide lyse ildere :@ Der går sikkert ikke lang tid før de er til salg igen....... SUK!!!

Jeg ved godt min tråd er en smule bitchy, men ja, så må jeg jo tage skraldet for det  :X
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Jeg kan godt forstå du bliver rigtig sur.. Men når de så også kan sælge dem videre til 1500kr så kan de jo kun få noget ud af det.. desværre er der kun en taber og det er ilderen eller ja ilderne  :(

Sådan nogle mennesker er forfærdelige..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lenac

Jeg kan godt forstå du er træt af det, men man kan jo aldrig vide, det kan jo være de har forandret sig siden dengang.
Men det er bare så trist at se den ilder man så længe har drømt om blive solgt til andre.
xoxo Malene <3

KittAnderson

det kan da være de er kommet af med chihuahua'erne. Jeg ved godt hvem det er, og er totalt måløs...
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Minority ferrets

Ja lad os håbe de er kommet af med dem... Suk...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KittAnderson

hvad er det for en silver? Link?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Stephanie

Citat fra: KittAnderson Dato  2. Februar 2011, kl. 21:07
det kan da være de er kommet af med chihuahua'erne. Jeg ved godt hvem det er, og er totalt måløs...

Tror næppe at de er kommet af med hundene, da det helt klart var dem der var første prioritet. Sidst kunne hundene ikke lide lyse ildere, så hvorfor man så lige skaffer sig en silver som jo nok er lysere end den standard de havde før fatter jeg overhovedet ikke.

Stakkels dyr siger jeg bare, det skulle ikke undre mig at han snart igen skal videre til nyt hjem hvis nu hundene igen ikke accepterer ilderen

Minority ferrets

Det er drengen på billede 1 vi gerne vil have, men hun har købt både drengen på billede 1 og 3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lenac

Citat fra: minority Dato  2. Februar 2011, kl. 11:13
racistiske chihuahuaer

hvad handler det her om..? faldt lige over det og jeg både griner og ligner et spørgsmålstegn på een og samme tid...
xoxo Malene <3

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lenac

jeg vil også gerne se et link til diskriminerende hunde  :lol:
xoxo Malene <3

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lenac

Citat fra: minority Dato  2. Februar 2011, kl. 21:52
Læs det selv :) her http://ferretopia.eu/index.php?topic=4246.0

Jeg er mundlam... Ved slet ikke om jeg skal grine eller græde... Og de har så lige anskaffet sig to nye lyse ildere..?  :motorsav:
xoxo Malene <3

KittAnderson

de har da åbenbart tre drenge nu..
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lenac

men var problemet ikke at vovserne ikke kunne lide lyse ildere, og nu har de købt to nye lyse ildere... jeg forstår det ikke..?
xoxo Malene <3