Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Øv øv øv

Startet af Minority ferrets, 2. Februar 2011, kl. 11:13

Minority ferrets

Kan du se mit problem? og når jeg så gerne vil have den ene er da ekstra træls hehe... Men jeg er sgu bare ked af at dyrene måske ikke får de bedste forhold :(

Ja de har 3 og 5 med de drenge de skal hente nu her 
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KittAnderson

der er en smuk smuk dew på gul og gratis. har selv overvejet at hente ham. Han står godtnok til 1500,-
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lenac

lad os da håbe situationen har forandret sig... folk kan jo forandre sig og alt det der...
xoxo Malene <3

Minority ferrets

Jeg har haft ringet på ham :P Han er desværre ikke vaccineret, med tavle, chippet, kastreret eller med implantat, renlig eller bidefri. Desuden går han ude og har derfor (åbenbart) ingen bakke, men skider i hjørnerne  :S
Så jeg synes han er lige dyr nok når der er så meget arbejde :) Men vi leder videre :P ellers kommer der jo altid hvalpe snart
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

SaraJ

Citat fra: minority Dato  2. Februar 2011, kl. 22:17
Jeg har haft ringet på ham :P Han er desværre ikke vaccineret, med tavle, chippet, kastreret eller med implantat, renlig eller bidefri. Desuden går han ude og har derfor (åbenbart) ingen bakke, men skider i hjørnerne  :S
Så jeg synes han er lige dyr nok når der er så meget arbejde :) Men vi leder videre :P ellers kommer der jo altid hvalpe snart

Ej det kan man da ikke kræve 1500 for... :o

Mimse-mia

Jo hundene kunne nemlig ikke li lyse ildere oh nu skriver hun på Skt og alle ildere som koster under 1000,- og som er lyse og hun skriver ej den kommer jeg snart hjem g henter til flokken, så nu til aften knækkede filmen altså for mig og spammede en annonce på en smuk lille en om hun skulle ha alle de ildere hun har reserveret og om hun er kommet med sine rasistiske chis så får vi se
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

SaraJ

Citat fra: Mimse-mia Dato  5. Februar 2011, kl. 22:55
Jo hundene kunne nemlig ikke li lyse ildere oh nu skriver hun på Skt og alle ildere som koster under 1000,- og som er lyse og hun skriver ej den kommer jeg snart hjem g henter til flokken, så nu til aften knækkede filmen altså for mig og spammede en annonce på en smuk lille en om hun skulle ha alle de ildere hun har reserveret og om hun er kommet med sine rasistiske chis så får vi se

Tvivler på hun gad svare. :lol:

AnneME

#22
Det er hende der kalder sig XXX?

Minority ferrets

ja... Vil lige understrege at det kun var den ene hun skulle have - jeg var nemlig ude og hente 2 andre ildere fra samme sted, min William og Lille-Thors Fenris.

Dette er ikke en hadetråd, men en tråd hvor jeg var nødt til at give udtryk for hvor synd jeg synes det er for den ilder der skulle bo sådan et sted.
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis

#24
[besked=AlisVolatPropiis]Husk det ikke er tilladt at udlevere folk personligt :) [/besked]

ilderhjemmet

Lige for at afslutte denne tråd i en god ånd.

Både Skipper og jeg har tæt kontakt til de personer og ildere der referes til

DER KAN IKKE SÆTTES NOGET NEGATIVT PÅ DYRENES BOLIGFORHOLD, OMSORG OG PLEJE, ERNÆRING, AKTIVERING SAMT DEYRLÆGEBESØG
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Citat fra: ilderhjemmet Dato 19. Februar 2011, kl. 14:11
Lige for at afslutte denne tråd i en god ånd.

Både Skipper og jeg har tæt kontakt til de personer og ildere der referes til

DER KAN IKKE SÆTTES NOGET NEGATIVT PÅ DYRENES BOLIGFORHOLD, OMSORG OG PLEJE, ERNÆRING, AKTIVERING SAMT DEYRLÆGEBESØG

Det lyder da rigtig dejligt hvis det virkelig forholder sig sådan, men det er nok bare svært at tro på ud fra de ting der er kommet frem og den måde tingene blev håndteret på sidst.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.