Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Anbefal et pivedyr

Startet af Mewz, 12. Februar 2011, kl. 18:32

Mewz

Gummipivedyr er det absolut eneste som Freja gider lege med.
Hun gider ikke stofdyr der kan pive - og hun gider ikke plastikdyr, der ikke kan pive. Det skal være en kombination. Vi har nogle stykker i hård gummi, som egentlig er beregnet til hunde, og som er for store for hende at slæbe rundt med, hvilket hun jo gerne vil.

Jeg er dog superhysterisk og pylret omkring dem - og selvom hun kun får lov at lege med dem under konstant opsyn, vil jeg ikke have, at de er så bløde, at de let bider hul i og stykker af, som kan sluges - eller at der er små detaljer som haler, ører, pigge, etc., der kan gnaves af og ende i maven.

Derfor søger jeg et ildervenligt pivedyr uden små dikkedarer. Hit me!
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

lille_jill


Mewz

Citat fra: lille_jill Dato 12. Februar 2011, kl. 18:35
Findes det overhovedet?

Hun har haft et før, som min mor havde fundet i en rodekasse - men det er blevet væk. Har ikke kunne finde noget lignende siden.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Stubba

Vi har også pivedyr som de kan bide i stykker. Vi har bare lavet en pose i stof og syet den ind i - hvis du forstår? .. Tello synes stadig den er lige så sjov som før :) .. Det var da i hvert fald en mulighed.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Jeg ville også anbefale en lille pose...evt bævernylon...det kan hun i hvert fald ikke bide i stykker...

Mewz

Citat fra: Stubba Dato 12. Februar 2011, kl. 18:50
Vi har også pivedyr som de kan bide i stykker. Vi har bare lavet en pose i stof og syet den ind i - hvis du forstår? .. Tello synes stadig den er lige så sjov som før :) .. Det var da i hvert fald en mulighed.

Det er en god idé og er afprøvet, men som skrevet, så synes Freja slet ikke, at det er spændende, når gummismagen (eller hvad det nu er) ikke er der. Hun gider dem ikke med stof på.  :X
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!