Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Afghanske ildere???!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 3. Marts 2011, kl. 19:47

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg har lige snakket med Morten og det i sig selv var jo bare skønt <3 Han har fåået det helt godt igen og fortalte han havde været på ilderjagt idag!

Jeg tænkte det lød mærkeligt... Men altså han fortalte at de havde set 3 ildere der holdt til i deres lejr. Altså dyr der mindede meget om en ilder ca samme str og farve som Bandit sagde han. Og det vil så sige en 1200-1300g og standart farvet!

Idag havde han så fanget en i en pbbernødsfælde :S den blev så sluppet fri med det samme. Han har prøvet at tage nogle billeder af dem og vill lægge dem op på FB ligesåsnart de havde net dernede igen. Er godt nok spændt på hvordan de ildertingester ser ud..

Men ja kan det være en ilder eller er der nogle der ved hvilke mårdyr der findes i Afghanistan?

lille_thor

det lyder spændende. det bliver da spændend og se hva det er for nogle :) det er godt de har morten med så han lige kan få styr på dyrne der nede hehehe
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato  3. Marts 2011, kl. 19:55
det lyder spændende. det bliver da spændend og se hva det er for nogle :) det er godt de har morten med så han lige kan få styr på dyrne der nede hehehe
Jeg er også meget spændt på at se hvad der er på de billeder han har fået taget.. Hehe ja udover at  han fodrede dem med pebbernødder, det ved han sku godt man ike må spise dem af med herhjemem.. men ok dernede spiser de jo deres affald osv så en pebbernød er sku nok bedre end hvad de ellers kan finde..

men han var helt oppe og køre over aat de havde ildere dernede og nu svanede han virkelig Bandit sagde han...

lille_thor

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Marts 2011, kl. 19:59
Citat fra: lille_thor Dato  3. Marts 2011, kl. 19:55
det lyder spændende. det bliver da spændend og se hva det er for nogle :) det er godt de har morten med så han lige kan få styr på dyrne der nede hehehe
Jeg er også meget spændt på at se hvad der er på de billeder han har fået taget.. Hehe ja udover at  han fodrede dem med pebbernødder, det ved han sku godt man ike må spise dem af med herhjemem.. men ok dernede spiser de jo deres affald osv så en pebbernød er sku nok bedre end hvad de ellers kan finde..

men han var helt oppe og køre over aat de havde ildere dernede og nu svanede han virkelig Bandit sagde han...
jafy fy morten hehe... awww vor sødt at han savner ham sådan nu :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato  3. Marts 2011, kl. 20:14
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Marts 2011, kl. 19:59
Citat fra: lille_thor Dato  3. Marts 2011, kl. 19:55
det lyder spændende. det bliver da spændend og se hva det er for nogle :) det er godt de har morten med så han lige kan få styr på dyrne der nede hehehe
Jeg er også meget spændt på at se hvad der er på de billeder han har fået taget.. Hehe ja udover at  han fodrede dem med pebbernødder, det ved han sku godt man ike må spise dem af med herhjemem.. men ok dernede spiser de jo deres affald osv så en pebbernød er sku nok bedre end hvad de ellers kan finde..

men han var helt oppe og køre over aat de havde ildere dernede og nu svanede han virkelig Bandit sagde han...
jafy fy morten hehe... awww vor sødt at han savner ham sådan nu :)

Hehe ja, det er virkelig hans hjertebarn/ilder! Bandit savner også ham, han har lavet et potemaleri der skal sendes ned til Morten med næste pakke...

lille_thor

nårh vor sødt, bli han helt sikkert glad for :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_jill


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato  3. Marts 2011, kl. 21:41
Fik du bileder?

Nej han skule lige ha net dernede! Så ja der kan jo desværre godt gå noget tid..

AlisVolatPropiis

Der er ildere i afganistan :) det siges Djengis Kahn brugte dem til jagt under sine invasioner :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. Marts 2011, kl. 22:08
Der er ildere i afganistan :) det siges Djengis Kahn brugte dem til jagt under sine invasioner :)

Okay, jamen så kunen det meget vel være ildere de har i lejren.. Altså Morten insisterede også på at det altså lignede en Bandit(hans egen ilder)

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. Marts 2011, kl. 22:08
Der er ildere i afganistan :) det siges Djengis Kahn brugte dem til jagt under sine invasioner :)
Hæhæ, du er så klog!  :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

hehe nej....men det var jo pointen med den julekalender jeg ikke kunne gennemføre :/ -ildernes domesticerings historie *G* alle afsnit bundede i lidt historisk *G*

Shamua

Ja, savner en slutning på den. :P Jeg synes du skal skrive den færdig og udgive den som en børnebog, så køber jeg den! Haha :D

Vh. Marianne

Malene

Jeg synes også vi skal have en afslutning på den historie :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

*G* jeg kan godt prøve -men har en del eksamener også... :) så kan ikke love hvornår...