Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

yndlingsfarve ?

Startet af englefugl, 21. Marts 2011, kl. 16:08

englefugl

Jeg synes bare at det kunne være sjovt at høre hvad alles yndlingsfarve på ilderne er? :) eller bare hvilken farve man synes er rigtig flot? Jeg synes selv at alle farverne er flotte og kunne ret godt tænke mig en af hver farve hihi :D men det er der nok ikke plads til i en toværelses  :dans: og samtidig ville det også være rigtig lækkert med billeder, så kunne det være at vi til sidst fik lavet en farveliste, og det ville være rigtig skønt.  :D

mette11

Jeg er helt klart mest til pastel og vildtfarvede!  :dans:

Line

Kan ret godt lide lys pastel. Albinoen kommer efterhånden ret godt efter det, og så er det nu intet som en ganske almindelig standard

Katrine

Silver, kan jeg godt lide.
Men standart og pastel er nu også pæne :D
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Jeg er nu ret glade for alle farverne :).

lille_jill

Pastel. Men det er vidst ikke den store overraskelse for nogen.

Stubba

Jo mørkere jo bedre :$ .. Elsker mørke ildere.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AlisVolatPropiis

Pastel pastel og pastel :P

Og så en smuk mørkt vildtfarvet....

udover det så kan jeg nu også godt lide sorte, silvere og chokolade...suk....men jeg er ikke så hook på deres genetik...

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

#10
Albino <3 Den topper alle lister, så kommer mørk pastel/chokolade og meget mørk vildtfarvet. Var engang til sort, men det er jeg gledet lidt væk fra igen. :) Lys næsten hvid silver er nu heller ikke så tosset, og gerne med en lille sort tud :P

Vh. Marianne

Peewit

Jeg er ret glad for lys standard eller bare alm. standard.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Lena og Peter

Petra: Jo mørker jo bedre

Lena: Albino

Peter: Pastel og chokolade.

lille_thor

silver, sort og chokolade
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Jeg er mest til Albino og Mørk Vildtfarvet, men faktisk så er det ikke så meget farverne på dyrene jeg går op i, men deres personlighed :D

Dog er en mørk Pastel altså også virkelig smuk..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3