Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

yndlingsfarve ?

Startet af englefugl, 21. Marts 2011, kl. 16:08

Julie Stuhr

Pastel <3 De andre farver er også flotte, men jeg smelter når jeg ser pasteller.

Eliza

Mørk vildtfarvet  <3 men kan også godt lide sort og nogle chokolade, men ville jeg ikke have med den dårlige genetik de har desværre..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Mine yndlingsfarver - helt uden hensyntagen til avl og genetik er ubetinget Silver & Pastel <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

standard (almindelig til mørk), pastel og albino :)

Masa

Mørk vildfarvet og sort.

cibatuchsi

Skal jeg kun nævne 1 bliver det ALBINO
men syntes alle farver har deres egen charme på hver deres måde. :)

Charlotte

Efter min mening er der intet smukkere end en flot lysegrå silver.   :love:
Men albinoer og mørke standarder kommer lige efter på en delt 2. plads.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Starshineferrets

hmm mörkt viltfärgat kanske? :P

Faktum är att jag tycker alla färger är fina förutsatt att illern har en bra kroppsbyggnad och övrig struktur. För mig är det A och O när det kommer till utseende, med rätt byggning är vilken färg som helst oerhört fin!

Minority ferrets

Ja her ved os er det lys vildtfarvet der er den foretrukne farve <3 Men jeg er også vild med silvere :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Jeg har ingen yndling farver.. eller sagt på en anden måde. Elsker alle farverne på hver sin måde. Skulle jeg nævne nogen må det nok blive Sort og Silver. Men kan ikke vælge, det kommer an på dyret og andre ting
Men må indrømme at jeg ikke bryder mig særlig meget om Blaze til gængel.

Malene

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 24. Marts 2011, kl. 21:37
Jeg har ingen yndling farver.. eller sagt på en anden måde. Elsker alle farverne på hver sin måde. Skulle jeg nævne nogen må det nok blive Sort og Silver. Men kan ikke vælge, det kommer an på dyret og andre ting
Men må indrømme at jeg ikke bryder mig særlig meget om Blaze til gængel.

Blaze er jo så heller ikke en farve ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Malene Dato 24. Marts 2011, kl. 21:44
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 24. Marts 2011, kl. 21:37
Jeg har ingen yndling farver.. eller sagt på en anden måde. Elsker alle farverne på hver sin måde. Skulle jeg nævne nogen må det nok blive Sort og Silver. Men kan ikke vælge, det kommer an på dyret og andre ting
Men må indrømme at jeg ikke bryder mig særlig meget om Blaze til gængel.

Blaze er jo så heller ikke en farve ;)

Nej det er jeg godt klar over  :P Det er et aftegn. Men jeg syndes stadig ikke det er pænt :-$