Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

YES!!! Så blev Paya miiiin!

Startet af Dyrenørden, 26. April 2011, kl. 19:45

Dyrenørden

Ja som overskirften siger så er Paya nu min! :) Jeg ringede til ejer og spurgte om jeg ikke kunne bestikke ham for jeg vil nødigt aflevere hende tilbage og manden sagde sku ja! Så nu er hun min, men vi har dog ikke fundet ud af en pris endnu men det ligegyldigt jeg betaler hvad han vil have og det store bur der fulgte med får jeg lov at låne indtil jeg køber et nyt stort bur eller han køber en anden ilder :)
Så nu kan jagten på en kammerat til hende for alvor starte :) Ihhh. Er bare så glad og lettet nu  :dans:. Havde godt nok frygtet hvis han ikke ville lade mig beholde hende!
Det var så lige dagens gode nyhed for mig. Smider lige et billede med :)

Sølvsten


cibatuchsi

sikke en skøn nyhed.
stort tillykke

Dyrenørden

Sølvsten: Tak kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er. Har lyst til og løbe rundt uden for og skrige af glæde. haha. men det gør jeg nu ikke. Tror folk synes jeg er tosset nok i forvejen ;)

Cibatuchsi: Tak ja er bare så lettet. Det utroligt hvor hurtigt man knytter sig til sådan nogen bæster ;)

Bamse


Anne

tillykke :D hvor er det bare godt! Det havde da også været forfærdeligt hvis du ikke havde måttet købe hende!

Dyrenørden

Tykkebamse: Tak :)

Anne: Ja meget! Både for hende og for mig! Tror også grunden til jeg har knyttet mig til hende som jeg har er fordi jeg hele tiden har haft i hovedet at jeg nødigt ville aflevere hende tilbage til ham for stoler ikke på han kan tage sig ordentligt af en ilder men nu skal jeg ikke bekymre mig om det mere  :dans: Lige indtil han får en ny ilder ;) som jeg dog ikke håber på

mette11


Dyrenørden

Mette: Jep så min dag reddet! Så var det ikke helt galt at jeg smed 700 kr for et lille ilderbur så jeg kunne have hende med på ferie ;)

KariN

Stort Tillykke med hende :D

Lige en ting, jeg ville få på skrift at han har overdraget/solgt hende til dig, altså en kontakt hvori der står at du er hendes ejer! Så kan han nemlig ikke så nemt fortryde sin beslutning og du kan med ro i sjælen nyde din skønne pige :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

Stort tillykke! det lyder rigtig dejligt, jeg ville nok reagere sådan selv, så dyretosset som jeg er hihi  :dans:

Line

Hvor er jeg glad på dine vejne! Stort tillykke med hende

PiaLyng


Miliah

Tillykke med hende, det var godt hun blev din ;)

Dyrenørden

Karin: Tror du det er nødvendigt hun er ikke registreret andre steder end ved dyrlægen i mit navn da jeg tog hende til dyrlæge for at blive vaccineret hun er ikke chippet eller noget?

Englefugl: hehe :)

Tak til alle der har skrevet tillykke :)