Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

YES!!! Så blev Paya miiiin!

Startet af Dyrenørden, 26. April 2011, kl. 19:45

Shamua

#15
Hvor dejligt :D Stort tillykke med DIN "nye" pige :P

Vh. Marianne

lussingen

Hvor er jeg glad for at høre, at hun er blevet din :) Tillykke!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Jeg ved ikke om det er nødvendigt, men jeg ville gøre det bare for en sikkerheds skyld :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Citat fra: Dyrenørden Dato 26. April 2011, kl. 21:42
Karin: Tror du det er nødvendigt hun er ikke registreret andre steder end ved dyrlægen i mit navn da jeg tog hende til dyrlæge for at blive vaccineret hun er ikke chippet eller noget?

Englefugl: hehe :)

Tak til alle der har skrevet tillykke :)

Tillykke med hende... Hvor er det dejligt at hun blev din..

Vi vil Karin helt ret... Få et stykke papir på at hun nu er din... Der behøver jo ikke at stå så meget andet, og det er ALTID bedst at få det på skrift..  ;)

Eliza

Tillykke med hun endelig er din  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Tillykke med hende :D hvis du kommer forbi Vejle engang kan du bare sige til for så kan vi da lave en playdate mellem Paya og hendes bror, Gustaf :D han bor nemlig her og de er fra samme sted i hvert fald :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

FerretParadise

Tillykke med at hun nu er din, det må være en meget skøn følelse.  :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Ilderbanden og Karin: okay det må jeg lige få gjort så :)

Minority: Ej. hvor sjovt. Ja vi må da lige arrangere en playdate engang :)

ferretparadise: Ja det super dejligt :)