Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Alder ved død (Pastel)

Startet af Barky, 5. Juli 2011, kl. 23:13

Barky

Skriv gerne hvad den/de døde af.

Husk at der er flere afstemningsmuligheder.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg har kun haft dyr der døde i en ulykke, og der var den ældste pastel over 5. Hun fejlede ikke andet end lidt slidgigt.
jeg undlader at stemme, da ulykke jo ikke rigtigt kan bruges i statistikken.

Barky

#2
Albert blev aflivet pga. en formodet blodprop i hjernen som gjorde at han mistede kontrollen over bagkroppen. Obduktionen viste at han havde kræft ved lungerne og tumor ved bugspytkirtlen.

Han var 4½
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sussie

Sigurd havde insulinoma, hun blev 6 år gammel.

Amazing Ferret

Jeg har mistet 3 pasteller

Milos blev aflivet en mdr før han blev 4 år pga lymphosarcoma

Charlie blev omkring 3 år og blev aflivet pga lungekræft

Og Oompa ved jeg desværre ikke hvor gammel han var, men han blev aflivet pga lymfekræft

mette11

Marius 6 år aflivet pga. knude i tarmene.

Frida 2 år aflivet pga. lammelse i bagkroppen. Fejlsterialiseret fra Søllerød Tropehave - lang sygdomshistorie der endte med aflivning da hun ikke skulle leve og være lam i bagkroppen.

rimif

Mille jeg havde blev 5 år, var fejlneutraliseret, havde haft kræft knuder i underliv som blev fjernet, og senere fik hun også fjernet en nyre.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. Juli 2011, kl. 12:24

Og Oompa ved jeg desværre ikke hvor gammel han var, men han blev aflivet pga lymfekræft

Ud fra vi fik afvide da vi ville havde købt ham og i følge salgs tråden på Fantasy Ferret (http://www.fantasyferrets.com/t108-pastel-han-til-salg ) så var han 5 måneder da han blev sat til salg. Og det må vel betyde han har været  godt og vel 11 måneder da han døde hos dig??

Amazing Ferret

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 30. Juli 2011, kl. 18:00
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. Juli 2011, kl. 12:24

Og Oompa ved jeg desværre ikke hvor gammel han var, men han blev aflivet pga lymfekræft

Ud fra vi fik afvide da vi ville havde købt ham og i følge salgs tråden på Fantasy Ferret (http://www.fantasyferrets.com/t108-pastel-han-til-salg ) så var han 5 måneder da han blev sat til salg. Og det må vel betyde han har været  godt og vel 11 måneder da han døde hos dig??

Ud fra hvordan han var og nogle andre ting, så var han mere end 5 mdr.