Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Alder ved død (Silver)

Startet af Barky, 5. Juli 2011, kl. 23:15

Barky

Hvor gammel var din silver da den døde?

Husk at der er flere afstemingsmuligheder hvis du har haft flere silvere.

Skriv gerne hvad den/de døde af i tråden.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

min silver blev 3. Hun døde i en ulykke, så derfor vælger jeg at lade være med at stemme. Hun havde på det tidspunkt forstørret milt.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Min silver døde 8 mdr. gammel af kræft. Men hun var os fra et marked og var fodret på wiskas indtil jeg fik hende(6 mdr. gammel), oghendes tarmsystem var helt smadret af kræften :(

Barky

Min silver var lige kommet i nyt hjem, men efter 14 dage faldt hun om med ekstreme smerter mens hun legede og måtte akut aflives. Hun havde ikke været syg indtil da.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_thor

Jeg passede en lille pige med nøjagtig det samme som annas dog en mdr ældre altså 9 mdr.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

PiaLyng

Åh ved godt jeg spørger dumt.
Men hvad skal en roan under.. "orginal farven" eller hvad den blev = silver?

Barky

Citat fra: PiaLyng Dato  5. Juli 2011, kl. 23:46
Åh ved godt jeg spørger dumt.
Men hvad skal en roan under.. "orginal farven" eller hvad den blev = silver?

Jeg ville smide den i andre farver nok... "rodekassen til alle dem vi er i tvivl om" *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

jeg ville sige at hvis den blev silver er den silver. Min silver startede også som standard, og det gør rigtigt mange silvere. Hvis der ikke må være roan her overhovedet, så er der ikke mange silvere tilbage.

Barky

Citat fra: Anne Dato  5. Juli 2011, kl. 23:51
jeg ville sige at hvis den blev silver er den silver. Min silver startede også som standard, og det gør rigtigt mange silvere. Hvis der ikke må være roan her overhovedet, så er der ikke mange silvere tilbage.

Nu skal du ikke sige mig imod dame! Ja, hvis den var mere silver end vildtfarvet så vil jeg også sige silver. Ved ik om du kan huske min zallie, som var meget brun men stadig havde fuld tomte og nu næsten er hvid. Hun er jo også silver.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

hun skrev at den blev silver.
Og ja, Zallie var også standardagtig som lille, så du må hellere få hende over i andre farver kategorien :P
Sif var også "standard" tomte (og lille blaze) som lille, men jeg mener stadig hun var silver.

Stjerne

Min silver blev aflivet pga kræft 2uger efter hans 6års fødselsdag..

FerretParadise

Jeg havde engang en silver, han kom godt nok i nyt hjem, men han blev aflivet da han var 4 år pga kræft i skjoldbruskkirtlen.
Dog vil jeg nævne, at han også var døv, blind på det ene øje og havde en lungedefekt.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Jeg smider lige Izzy ind her selvom hun godt nok er født vildtfarvet roan :fnis: men døde som en smuk silver tæve

Hun nåede at blive 6 år og blev aflivet pga tumor i æggestokken

PiaLyng

Jamen vores Freja var jo født vildfarvet roan.
Men da vi fik hende var hun silver.. -dog om sommeren havde hun brunlig maske o.o..

ilderhjemmet

Nanok blev desværre kun ca. 1 år, han blev aflivet pgr. af cancer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet