Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Wig Wam

Startet af katja74, 11. September 2011, kl. 19:42

katja74

Er der andre der har dumme erfaringer med wig wam til dyr ??http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c60/m1920/gnavere/wig_wam_telt_med_plysbund_til_ilder_og_gnaver/


Havde en for ½ års tid siden, det hængte Silas fast i, og har lige måtte klippe Emil fri af et.. hænger fast i de indvendige sygninger.

Eller er det bare mine albinoer der er ualmindelig klossede  ;)  hi hi
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

Mallow har en som hun har fået af Anne (ok det var nu til dem alle, men det er Mallow der leger med det). Jeg har ikke haft nogen problemer med det. Mallow elsker at løbe rundt med det...hun bruger det ikke til at sove i, men det duer også til at gemme mad i! Men det meste af tiden slæber hun bare rundt med det. De har et stort telt i værelset med tæpper i og det sover de ind imellem i. Det har jeg også kun god erfaring med.

ilderhjemmet

Vi har 3 styks, og har aldrig haft problemer.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

katja74

Så det er bare mine blonde drenge, der er mere klodset end gennemsnits fritten  :fnis:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

hvis det er med neglene, kan det måske hjælpe at klippe dem ofte. Nogle ildere har negler der flosser meget hurtigt og sidder fast i alt jo.

katja74

Citat fra: Anne Dato 12. September 2011, kl. 19:46
hvis det er med neglene, kan det måske hjælpe at klippe dem ofte. Nogle ildere har negler der flosser meget hurtigt og sidder fast i alt jo.

Præcis derfor klipper jeg dem tit... så de ÈR bare klodset.. :P ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos