Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Venus indlagt :(

Startet af CMS, 19. September 2011, kl. 10:20

Anne

 :'( det er bare ikke fair  :'(

ilderhjemmet

ØV ØV ØV  :( sender mange varme tanker til dig Christina

RIP Venus

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

:'( Kondolerer mange gange Christina, sov godt Venus pigen... <3

Vh. Marianne

lussingen

Kære Christina.
Jeg er så frygtelig ked af det og kondolerer med tabet af din skønne pige :( Det var ikke fair at hun skulle herfra allerede!! Venus tog virkelig mit hjerte med storm!! Hun vadede direkte ind i hjertekulen på mig allerede første gang jeg så hende. For mig vil hun altid være en helt speciel pige <3
Masser af varme tanker og knus herfra.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


Beate

Har ikke lest tråden tidligere, men sidter her med tårene i øynene :( Føler med dig, og man ved desværre aldrig når tiden er inde.
Mine tanker går til dig og Venus i dag  <3 knus
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Stephanie

Åh nej, det var jo ikke sådan det skulle gå. Jeg er virkelig ked af det på dine vegne Christina, jeg ved hvor knaldhårdt det er at sige farvel til ens helt specielle ilder.

Jeg nåede desværre aldrig at lære Venus at kende, men det er tydeligt at læse her i tråden hvordan hun bare vadede direkte ind i folks hjerter, og det var også tydeligt at se på Petfoods hvor hun jo vandt flere favorit priser fordi hun ikke var til at stå for.




Line

Livet er bare ikke fair i sådanne nogle situationer  :'(

katja

Kondolerer mange gange   :(er ked af det på jeres vejne,
kram til jer
ejer af 7 dejlige trolde,

NemoToft


Minority ferrets

Hvor er det dog forfærdeligt!! Føler virkeligt med dig! Kondolerer mange gange!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

mette11

Jeg havde virkelig håbet at Alison ville finde ud af at det var noget ikke alvorligt og så lige gøre hende rask... :( Det er så ondt når vi skal sige farvel for tidligt til vores elskede babyer  :( Kondolerer rigtig mange gange

Louise V

Årh nej hvor er det dog tragisk  :( kondoler mange gange  :(

Eliza

Sikke en skodtråd det her, gider jo slet ikke læse den  :( Jeg er virkelig ked af det på dine vegne og ville ønske jeg kunne sige noget som gjorde det hele bedre, men de ord findes bare ikke..
Jeg kan kun sende en masse trøstende tanker og kram og håbe de kan hjælpe en lille smule i den svære tid  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie

Hvor er det forfærdeligt. Kondolerer :(